1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Silly season

« · 2818581 Till forumet

Sv: Silly season
Smurfen: "Vann dom bara ETT guld!?"
Kommentera

k1modo: Jag skulle nog säga att Berglund har en stor roll i varför vi ligger där vi gör nu. Han kom in med en helt annan energi och pondus i truppen än Byström som osade osäkerhet. Allt det där smittar av sig på andra i laget. Plus att han bidrar med poäng.
Kommentera

bollan123: Jag tyckte väl snarare att min lek med statistik var lite humoristisk, men den kanske kräver att läsaren är på rätt humör.
Kommentera

JoJo2613: En trafikkona i egen zon. Det ser man varje match, men så länge han gillar MoDo är det en supervärvning.
Kommentera

puffe: Sondell blev uttagen under Bengt Åke. Skulle kommentera en kommentar tidigare, men hittar inte hur 😎
Kommentera

Saltmasen: Exakt 😅
Kommentera

k1modo: Berglund var riktigt dåligt bakåt första 3-4 matcherna men han har varit inne på totalt 12 baklängesmål på 16 matcher i laget som släpper in mlest mål av alla. Sett till att han snittar 16min per match så gör han uppenbarligen mycket rätt.
Kommentera

SPOODI: Bombar ju in puckar stenhårt under ribban. Älskar ju sen att lira i MoDo. George är nöjd över detta köp. Kunde ha varit värre..
Kommentera

Vi måste kötta, men kan leva med att Hinken inte öppnat Plånkan. Köp tigerbalsam och kör istället. Nu lyfter viiii!
Kommentera

« · 2818581