1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

506575 inlägg · 4103 ämnen

Silly Season säsongen 07/08

« · 969809 Till forumet

Sv: Silly Season säsongen 07/08
Vet inte om denn länk varit här, men om så blir fallet vore det ju riktigt dåligt inför ett slutspel.
Kommentera

spud: Jag övertolkar GÄRNA!! :-)
Men jag fortsätter fråga: vilka backar var inne på 1-1 målet, Boxplay, om inte 35 + 8 ? Kan inte fortsätta så!!
35+5 o 8+3 elr tvärtom vore bättre!
Kommentera

zigge: du tror inte du övertolkar att modo kickar en misslyckad spelare nu?
Kommentera

spud: Kanske Foppa kan dra på sig grillorna nu? Därför RP går.
Kommentera

Perfekt att de skickade iväg petro, hoppas verkligen att Tobias Forsberg får chansen nu.
Kommentera

Cyklob: Nu har väl Petro fått en hel del chanser utan att visa något. Har svårt att tro att en Jonasén med självförtroende skall ha gjort det så mycket sämre. Men tycker nog man behöver 2 forwards inför slutspelet om man skall ha bredd och inte dö om någon blir skadad.

På backsidan har man en otroligt bra bredd när alla är friska, men det saknas ändå en PP-back som är högerskytt. Men det lär nog inte dyka upp någon sådan för vem ska man då ställa undan? Sen så ser det mycket bättre ut på den delen av plan än på forwardssidan.
Kommentera

Wayne Gresky: okej, men dom sa ju frå början av säsonger när han inte spelade så att han inte hade nån att snacka med men då är det ju bra :D
Kommentera

Salomonsson spelar och Jensa är anmäld.

MODO Hockey

Goalkeepers60. KRIZAN, Karol 
 30. ZAJKOWSKI, Mikael 

1st Line8. HEDMAN, Oscar35. HEDIN, Pierre 
 79. WARG, Fredrik24. SUNDSTRÖM, Niklas10. SKRÖDER, Per-åge 

2nd Line3. TIMANDER, Mattias5. JONSSON, Hans 
 9. WERNBLOM, Magnus39. SVARTVADET, Per15. SALOMONSSON, Andreas 

3rd Line41. HEDMAN, Victor23. TRIBUNCOVS, Atvars 
 22. YETMAN, Patrick20. STEEN, Oscar19. TOLSA, Jari 

4th Line2. WESTIN, Jens34. WARGH, Tommy 
 13. JONASÉN, Marcus29. MOLINDER, Andreas18. ÖBERG, Peter
Kommentera

oscaaaar: Krizan kan snacka alldeles utmärkt nuförtiden, även med människor som inte är från det forna Tjeckoslovakien.
Kommentera

oscaaaar: Finns ju lite tjecker och slovaker på marknaden så varför inte. Men då ska det vara en som producerar med.
Kommentera

Berka: Jag tror det kommer en ny spelare jag. Känns bara som det, för annars kunde dom ju skeppat iväg Jonasen till Skellefteå, han är ju sämre än petrovicky. Fast dom skeppade Petro för att frigöra pengar till ett nyförvärv.
Kommentera

Cyklob: jag hoppas att dom tar in nån ny. + så har ju krizan inte nån att prata med nu.
Kommentera

Cyklob: Kommer sakna petro lite faktiskt.. Men jag ser nog hellre att tex. lillfoppa får utvecklas ist. för jag tror mer på han än på petro!
Kommentera

oscaaaar: Tobias tog dom tillbaka eftersom dom vill ha så bred trupp som möjligt inför slutspelet. Jag tror nog att det kommer ett nyförvärv innan transfer mönstret stängs, skulle bli grymt förvånad om det inte kom någon ny.
Kommentera

Cyklob: aha, det var därför dom tog tillbaka lill foppa häromdagen.
Kommentera

65selander: Handlar nog om som du nämner dålig utdelning. Sedan har han ju varit en hel del skadad med. Och han är väll inte den billigaste spelaren direkt.
Kommentera

Martin S: Beror det på dålig utdelning utav Ronald eller ligger det något annat bakom?
Kommentera

MODO och Petrovicky går skilda världar. Alltså ingen RP mot Södertälje om några timmar.
Kommentera

Silly Season säsongen 07/08
Nån som vet nått rykte till modo eller nån spelare som är nära att skriva på eller nått sånt ?
Kommentera

« · 969809