Paddan:
Ska man ta det där som en vink att du kommer dyka upp i Kempehallen i morgon bitti som ett äkta hardcore-fan, eller tänker du ligga hemma och sova?
Paddan:
För helsike, skydda dig. Vore hemskt om du skulle försvinna i en svenskafans-sida.
mattias - 74:
Oh ja. Tro mig, jag anser också att Frölunda ska få betala. Och jag hoppas innerligt att de verkligen ställer Salo i kassen, då kan vi nämligen räkna med lite enklare mål mot Frölunda.
mattias - 74:
I det här fallet handlar det väl mer om att de lär bli tvingade att betala även för en gammal vara.
Dream Team:
Det är ju för att sälja in honom hos Frölunda så de till slut pungar upp en massa peng... skickar Johnsson och Sundin till oss i gengäld. Enket hästhandlarteknik.
Lumber Jack:
När man läser artikeln så slås man över att Frölundas styrelse eller ledning, beroende på vad man vill kalla den, hela tiden räknar med att saker är som upplagda på silverfat för dem. Ifjol var det ju självklart att Steen, trots att han stod utan kontrakt, skulle spela för dem. Nu är man helt säkra på att Salo står utan kontrakt och inte är knuten till MODO, trots att det finns ett kontrakt fram till 2006 mellan Salo och MODO.
Personligen tror jag att Ahdrian och Co hade "rasat" i kvällstidningarna om det varit tvärtom.
knaskamilla:
Pengar? Som jag skrev i Frölundas GB, vi kan ta Jonas Johnsson och Ronnie Sundin som ersättning. Det räcker.
Paddan:
Oh ja. Jag förstår Lacroix. Men samtidigt så har man byggt mycket av franchisen på just Foppa. Massor med tröjor, souvernirer osv. Det gör att jag är förvänad över att man bara erbjöd Foppa 1,5 millar/säsong. Ett bud som ligger ungefär en halv miljon över vad spelare som Sedin, Sedin, Hedström m fl lär få.
Jag har som sagt fortfarande inte bstämt mig för om jag skall skratta eller gråta.
Paddan:
Verkar som Lacroix är lite orolig för Foppas skadeproblem, åtminstone om man läser lite mellan raderna. Det är ju iofs förståeligt, skulle en spelare som man satsat stora pengar på gå sönder så sitter man ju lite i skiten. Foppa har ju tyvärr en spelstil som gör att han ofta blir skadad.
Lumber Jack:
Cirkeln är sluten. Det trodde jag inte. Foppa i Philly, de tuffa pojkarnas lag. Foppa kommer med andra ord inte behöva oroa sig för vem som ska hjälpa honom om det blir tufft. Han har ett helt lag bad boys runt sig.
Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta.
I den här klubben byter vi vi allt utom klubb.
Det är jag beredd att tumma på.