Direkt från ryktespressarna...
Hans Jonsson och Per Svartvadet har brutit deras nuvarande kontrakt på samma sätt som Salomonson tidigare gjort.
Niklas Nordgren hemkomst-rykten stärks ytterligare.
Källa: Stor karl som hörs på Ståplats och har gjort så i många år.
Fick höra i natt att Tobias Viklund är stolt över att ha kontrakt med MoDo (och att Kent är en sopa, och så var det något om Salo som jag glömt nu vad det var). Skönt att höra att någon är nöjd med sitt kontrakt...
Källa: en som såg en massa brudar flockas kring Viklund när han var ut igår.
Nalle Sjuh:
Nikals Nordgren-ryktet kan vi nu lägga till handlingarna. Nordgren har skrivit ett nytt ettårskontrakt med Timrå IK. Tämligen väntat då han hela tiden deklarerat att han trivs bra i klubben.
Lumber Jack:
Oh, sorry. Jag hade kopierat länken och tänkte klistra in den, men det kommer in folk och pratar om jobbrelaterade grejer så man blir alldeles förvirrad. (Tack, Poffa.)
Swordster:
Skillnaden är väl att MODO inte förnekat att man varit på jakt efter dessa spelare/ledare, medans Loob låter precis som en sydamerikan som fått frispark mot sig.
"Jag? Vi? Snackat med Ledin? Aldrig! Nu får du ju skärpa dig. Jag var ju på bollen. Han filmade. Herregud." Allt detta medans han vilt gestikulerar och med händerna knäppta ber en stilla bön till högre makter att hjälpa honom i hans försök.
Dawidovski:
Jag har haft en gnagande känsla i mitt inre hela tiden, en känsla av igenkännande. Nu har jag äntligen kommit på det.
TROLL!
Modoante:
Damgaard känns mycket bra. Morten är en utfyllnadsspelare och i mina ögon så kan vi ha honom eller vara utan. Men det är aldrig fel att ha spelare över huvud taget...
Frisco:
Fan vad gött, nu blir inte min röd/vita-mössa inaktuell det närmaste året i alla fall. Vilken tur!
knaskamilla:
Rött och vitt blir aldrig inaktuellt knaskamilla, det är ju otroligt fina färger,,,du är nog en liten smyg timråit trots allt ;-)
-Mika Lehtinen, p (?) **
Så står det under spelare på väg från Blues Espoo på länksidan.
Kom igen, MODO. Vi kräver MIKA tillbaka.
beror väl på vad vi får för spelare ?