1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507743 inlägg · 4105 ämnen

Skadeläget

« · 996672 Till forumet

Skadeläget
Hittade faktiskt ingen tråd rörande skadeläget.

Timander har jag gett upp hoppet om, men Hasse och Yetman hoppas jag verkligen på till kvartsfinalerna börjar.

Har något hört något nytt? "Friskhetsläget i truppen" säger inget nytt direkt.

Yetman skulle väl bara vila en vecka med lindrig hjärnskakning?

Hur är det med Hasses fot egentligen?
Kommentera

Sv: Skadeläget
Deas:
Rykten säger att Hasse bara lider av såkallade fantomsmärtor, har med foppa att göra.
Kommentera

TIKbiff:

Nej, det har med Fantomen att göra. Passa dig för den onda ringen...
Kommentera

Poffa:

"Hur underbart som helst, säger Hasse"

Vilken Hasse?

A eller J ?

Härligt är det i alla fall! :)
Kommentera

Gidde: Inte less på det där än? Ni har ju inte ens rätt, "som helst" används ju överallt, eller "hur mycket som helst" skulle man kunna säga.
Kommentera

shinzawai:

man tröttnar aldrig på det där, jag uppskattar det faktiskt hur mycket som helst...
Kommentera

Gidde: Happ. Jag är i alla fall otroligt less på det. Synd att denna gb tyvärr är mer en kompis-gb än ett seriöst hockeyforum.
Kommentera

shinzawai:

Det är väl isåfall symptomatiskt för hela Hockeysnack. Det beror till mångt och mycket på det begränsade formatet i mitt tycke.
Kommentera

shinzawai: Så för att det används "gamla skämt" så är det en kompis-gästbok?

Om något så är det en kompis-gästbok pga att det är ett begränsat antal användare som skriver här inne, samt att de flesta av oss känner varandra även utanför HS.
Kommentera

Poffa: Vilket konstigt ifrågasättande. Jag väljer att vända på det. :)

Eftersom det är en liten grupp skribenter som dessutom känner varandra utanför "isen" så blir det mycket interna skämt.

Faktum är fortfarande att det är trist för någon som är här för att diskutera hockey, även om jag tycker att ni är goa göbbar (du får ursäkta kamilla) allihop. ;)
Kommentera

shinzawai: Va f*n, du fattar ju ingenting! ;-)

Allvarligt så är det väl så att när det väl händer något så är vi, tyvärr, allt för ofta för överens. Det uppstår ingen diskussion, helt enkelt. Så sluta tänka hockey lika, då kanske vi får mer hockeydiskussioner.
Kommentera

Nån som hört nåt om Timmy? Har han fått sitt skydd?
Kommentera

shinzawai:

Däremot pratade jag med en Timmy-källa som inte trodde på honom mer i år, möjligen i någon av de senare semifinalerna eller finalerna då.

Sjukt jobbigt om det blir så, hoppas han har fel.
Kommentera

hellge:

Det är väl perfekt, det är i slutet av semin och finalerna han kommer behövas som allra mest.
Kommentera

hellge: Jag har börjat känna mig väldigt pessimistisk de senaste dagarna. När jag har suttit och glott på diverse klipp från ifjol för att välja ut snuttar till den senaste filmen så insåg jag att Döme, Enström och Kuusela verkligen inte ersatts. Framför allt Döme och Enströms spelartyper saknar jag något enormt i årets lag, och dessutom har vi en missnöjd målvakt och en skadad Timander. Hur fan ska vi överleva en kvartsfinal utan Timmy?
Kommentera

shinzawai:
Vi gick till final en gång med Wahlberg som förstecenter. Wernblom, Hållberg, Yetman kan nog bidra...
Kommentera

shinzawai:

Vi har ett defensivt skickligare lag i år, fast det är med Timmy.

Krizan bör hyllas. Han fick en liten hyllning igår. Han kommer att rätta in sig i ledet, gissar jag.

MODO har en växel ytterligare som vi bara har känt på lite. Det blir Frölunda i kvart
Kommentera

hellge: Jo, men alla lag är bättre i år.

Timrå har fått in Tenkrat, Pyörälä och fått tillbaka Hahl. Sundh mf är äldre. De har förlorat Strålman och Warg samt fått Alf på skadekontot, men med alla friska har vi arslet fullt med dem.

VF har landslagsmän eller fd dito i de tre första kedjorna typ, och slutspel är slutspel.

Jag är rädd.
Kommentera

« · 996672