1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507154 inlägg · 4104 ämnen

Skellefteå AIK - MODO Hockey 2011-08-24

« · 1394717 Till forumet

Sv: Skellefteå AIK - MODO Hockey 2011-08-24
Bad_Brett: Förstår inte liknelsen med en skatteflykting hos socialdemokraterna...

Hur som helst så är Micke P vad jag förstår mer en säljare av reklam (jobbar mot sponsorer) och inte alls den person du söker som troligen är chefen för marknadsavdelningen eller liknande. Där är jag den förste att hålla med om att vi fullständigt saknar någon med den visionen och kunnandet.
Kommentera

Bad_Brett: Micke Pettersson pluggade ekonomi och
marknadsföring paralellt med hockeyn men jag kan inte säga hur många poäng det blev. Skulle tippa på minst 180 enligt det gamla systemet åtminstone.
Kommentera

J F K:

Det var ingen liknelse, utan bara ett konstaterande av hur viktigt det är med stora namn.

Jag kritiserar inte heller Micke P, utan sade bara att jag inte har någon kunskap om vilket arbete han uträttar och därför inte kunde göra någon bedömning. Är han dessutom utbildad så låter det ju klockrent.

Den jag egentligen vill åt är väl Roos, som jag tycker verkar helt inkompetent på mer än ett plan.
Kommentera

Poffa:

Ska vi gissa att det är ungefär såhär bilden ser ut egentligen?
Uppladdat:

450x300-dick.jpgdick.jpg

Kommentera

Bad_Brett: Dream on!
Cyklopögon när det gäller sina egna.

Redigerad kommentar

Kommentera

Bad_Brett: Han får se ut som en jäkla Michelingubbe på bild för min del bara han spelar bra och gör grymt mycket poäng denna säsong. :)
Kommentera

Nu verkar det vara konstaterat att bilden ej är redigerad. Detta betyder ju onekligen att grabben har för mycket underhudsfett. Skulle gärna se hans värden från flyttanken på Sportsmedicine.

Om han ändå kommer att göra poäng ( vilket jag hoppas ) är en helt annan sak.

Känns väldigt oproffsigt att bli Michelin på en dryg månad.
Kommentera

Sawchuk: Vem har konstaterat det?
Kommentera

Poffa:

På Modoforum: Arren på Modoforum går tydligen i god för att bilden är helt orginal.
Kommentera

Sawchuk:

Är det ens möjligt att gå upp typ 10-12 kg på en månad om man inte äter rent fett?

Säger inte att han inte har gjort det, undrar bara hur fan han har lyckats.

Redigerad kommentar

Kommentera

Nikki Nine:

Haha, nä han måste ha bulkat nå jävulskt. Vi får hoppas att bilden ljuger lite, eller mycket men det är ju ändå helt uppenbart att han inte ens varit nära att sköta kosten.

En del av dubbelhakan kan ju bero på att han drar in hakan mot halsen i fotoögonblicket men fettet på halsen samt runt ögon och kinder går fan inte att förklara.
Kommentera

Sawchuk: Kommer ihåg hur Krizan såg ut efter ha kommit tillbaka efter en sommar i Slovakien!
Kommentera

« · 1394717