1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Slut på förnedringen del IV

« · 1008587 · » Till forumet

Sv: Slut på förnedringen del IV
Cyklob: Varför tar det stopp? Jag tyckte TIK såg lite skitnödiga ut, när nu MoDo för 1:a gången började spela!?!?O Backe såg lite nervis ut.
Kommentera

Simmalugnt: "Björn Gustafsson"?

Länge sen jag läste eller såg Emil. Men Bulten i Bo glömmer man inte.
Kommentera

Nä det var trevligt att grabbarna gick ut och visade idag att man är ett bra hockeylag. Sedan vill jag även berömma Winnerborg som jag faktiskt tycker gör en bra match för ovanlighetens skull han är absolut inte min favorit domare.

Ny match i morgon, känns kul att vi fick till en match till i alla fall, men det känns som att det tar stop här i morgon. Men jag fick matchen jag krävde :).
Kommentera

70 Rodrigues:

Har Brynäs vänt ett slaktläge någon gång? Det kan inte vara möjligt.
Kommentera

Är övertygad om att ni gör en Brynäs och vänder ett sk slaktläge till seger mot dryg Timrå och dess sk ledare Challe Berglund. Lycka till!!
Kommentera

spud: pga domaren
Kommentera

Simmalugnt: Ja om nån har påstått att vi förlorat de senaste 2 matcherna är han lika korkad som du ger sken av att vara.
Kommentera

NuMo:

Menar du att han tror att vi är TIKar nu? Hm.
Kommentera

Kongo:

Jag är inte jättestor, nej. Och mindre blir jag. Men håll med om att det är jävligt lustigt att stå och gråta när man leder med 3-1 i matcher. Fast okej, hon kanske grät för något annat. Isf får hon vara ursäktad.
Kommentera

knaskamilla: Nja, jag tror du har fel. det är ju en kulturskillnad naturligtvis. det är ju bara tikar som aldrig brukar kommentera domarinsatsen efter match. Såklart att han är chockad.
Kommentera

Simmalugnt: Förtäckt beröm? Jag tror du läser lite för mycket mellan raderna.
Kommentera

Poffa: "Åt båda håll" Förtäckt beröm

AM: Backlund var inte bra nej.

Frisco: Björn Gustafsson?

Spud: De veckor det skulle ta att sammanställa de inläggen har jag inte tid med.

knaskamilla: Vem vet. Det kanske ligger något i det du säger.
Kommentera

knaskamilla: Hehe jo det är sant, men han kanske är snäll och gör det i morgon :).
Kommentera

Cyklob:

Han får ändå bjussa på några till om det ska bli oavgjort mellan honom och Tribbe.
Kommentera

AM: Vi kan ju tacka Backlund för 2 av målen i alla fall :). Men tycker endå att det var han som höll kvar Timrå i stora delar av matchen. Men som sagt det är bara tacka och ta emot :).
Kommentera

Poffa:

Jag tror Simmalugnt vill att vi ska gnälla lika mycket som vanligt, nu när vi för en gångs skull kan ha överseende med det. Han/hon känner sig kanske otrygg om saker inte är som de brukar vara.
Kommentera

Simmalugnt: Hur många har skyllt på domaren förrut då?
Kommentera

Simmalugnt: Vi sysslar inte med kompensation. Vi ser verkligheten som den är.
Kommentera

Simmalugnt: Den enda som fumlade idag heter Backlund..
Kommentera

Simmalugnt: Du läste nog inte tillräckligt noga där.
Kommentera

Ja ni är lustiga ni, När ni äntligen lyckas fumla till er en match.....Då är det minsann ingen som gnäller på domaren.

I 5 mot 5 är ni chanslösa.
Kommentera

spud: Jag blir då galen när jag ser karln inne på isen. Men visst han gör ju bra saker med så är det ju oftast med alla spelare, men han gör ju mer negativa saker en positiva just nu. Och jag tycker det är tjänstefel av Harald att bänka Viktor i den form han är just nu.
Kommentera

Hawerchuk: Trams! Om man som coach inte kan se en så TYDLIG sak som att Atvars varit sämsta back i MODO under matchserien, då är man en hönshjärna.

Och då kan jag meddela att jag visar respekt då jag kallar honom det.
Kommentera

Hawerchuk: Äh, klaga inte på Poffa. Han är den bästa läktarcoachen som finns. Han är som en rollfigur i Robin Hood för tillfället.
Kommentera

Cyklob: Ja den missen(felpasset) är ju på något sätt oförlåtlig, men efter den bommen var han bra, och han gav ju steen ett läge som borde suttit, och han är lika farlig offensiv som han varit defensivt,
Kommentera

knaskamilla: Båsa håll. Är det när spelarna är på väg att byta?
Kommentera

Poffa: Jag föreslår en tvåpinnars till imorgon:
"#23 - Sämre än Tuzzilago"
Kommentera

Poffa: Vi har ingen hönshjärna till coach. Lite respekt tycker jag du kan visa.
Kommentera

knaskamilla: Det är nästan så jag hoppas den tar slut snabbt.
Kommentera

Simmalugnt: Vinnerborg är en duktig domare. Han kompenserade rättvist idag.
Kommentera

Poffa:

Båsa. Haha.
Kommentera

Poffa:

Tja, han försvinner väl efter den här säsongen?
Kommentera

Simmalugnt: Han var superjättebäst!!!!1

Allvarligt, han kompenserade kompensationer för att sedan inte blåsa allt. Åt båsa håll, dock.
Kommentera

Simmalugnt: Missade en tydlig 2+10 för tacklingen i rygg på skröder, sen var tenkrats utv som ledde till 5-3 spel lite billig. Men han avgjorde inget.
Kommentera

Poffa: Instämmer till 100% men även fast han är hönshjärna borde väll fan tom en sådan inse att man måste bänka seriens sämsta back för tillfället och låta den backen som varit hetast spela.
Kommentera

Modo är bättre en Timrå !!
Kommentera

knaskamilla: Ja det är patetiskt att man bänkar Viktor för Atvars som han spelar just nu. Fan jag saknar Adam när Atvars är inne på isen och då var jag ingen stor fan av Adam. Nä vi hade tur att grabbarna kunde repa mod efter den starten vi fick.
Kommentera

knaskamilla: Är du förvånad när vi har en hönshjärna till coach? Han låter seriens sämsta back spela, trots fortsatta misstag, samtidigt som han sätter MODO:s bästa back under de första tre matcherna på bänken.

Men någon gång kanske poletten trillar ner där också. Frågan är bara om det sker innan 2010.
Kommentera

knaskamilla: Tar han bara på sig en TIK-tröja så stämmer det ju överens med det han håller på med :P Måste ju sikta på nått assistrekord den karln
Kommentera

Cyklob:

Mycket underligt att Atvars får fortsätta spela. Pinsamt, faktiskt.
Kommentera

EfordeM: Jo det var riktigt kul att se att det blev slutsålt, men av det man såg på tvn var det ju ganska mycket timrå supporters på plats med. Men det är ju bara trevligt att det kommer mycket fans från motståndarna som höjjer stämmningen i hallen :).
Kommentera

Messiah: Ja den bjudningen fy fan säger jag, jag tror inte ens en knatte hade lyckats med det. Nä bänka Atvars och in med Viktor.
Kommentera

Cyklob: Stor eloge till publiken som verkligen sluter upp ikväll.. detta visar att vi inte är endast ett stort gäng medgångssupportrar... var nästan lika skönt som att sudda ut den där hemska nollan...
Kommentera

Cyklob: TIK verkade tro att vi startade i sudden death för efter Regins mål så var det slut på hockeyspelandet
Kommentera

Messiah: Hehe ja nu är jag då nöjd i alla fall, efter 0-3 i matcher så var det enda jag ville se var att man gick ut inför hemma publiken och vann en match och visar att man kan spela hockey.
Kommentera

Cyklob: Ja det är bara ta av sig hatten och gratulera
Kommentera

Ja då fick man se det man ville idag, riktigt bra av grabbarna att verkligen gå ut och visa att dom kan spela hockey dom med. Nä nu ska det bli skojj med lite hockey i morgon med i alla fall :).
Kommentera

Wayne Gresky:

Blir det vinst imorgon kan man ju i sådana fall alltid roa sig med att klä ut sig till påskkärring och tigga godis i stället för se på hockey på torsdag.
Kommentera

knaskamilla: Jag vet ju att du antagligen saknar att kunna spjärna emot med fötterna på mina axlar. Jag stannar nog hemma resten av kvartsfinalserien.
Kommentera

knaskamilla: En vinst imorgon innebär en fruktansvärd ångest på torsdag i Eon...känns som lose-lose-läge. Fördelen är att man slipper vara hemma och värja sig för påskkärringar.
Kommentera

« · 1008587 · »