1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

511366 inlägg · 4110 ämnen

Södertälje SK - MODO Hockey 20050124

« · 664213 Till forumet

Sv: Södertälje SK - MODO Hockey 20050124
Frisco: Okej, bara för att du sade det på det där sättet så får jag väl tro dig då.

Hur funkade förresten backspelet idag? Inbillar mig att det sett bättre ut i de matcher då Hasse inte varit med i laguppställningen.
Kommentera

Lumber Jack:

[Vi får se på måndag vad han går för.]

Betyder det att vi inte får se dig i Kempis på lördag?

Kommentera

Poffa: Ingen objektiv och sober analys kan utföras förrän på måndag, eller hur hade du tänkt dig att sköta lördagens drabbning?
Kommentera

Lumber Jack:

Vem sa något om sober? Hela NuMo:s kunkap om hockey bygger ju på o-sobra upplevelser och nog tar jag hans analyser på riktigt för det. Med lite alkohol i kroppen slappnar musklerna av, ögonen spänns inte så mycket och därför får man bättre split-vision.

Kommentera

Var kan man se höjdpunkter ifrån kvällens match?
Kommentera

McFire: Aftonbladet.se
Kommentera

Paddan: Applåd till Modo för matchen igår. Det var aldrig något tvivel om vilket lag som var det bästa av Modo och SSK. Även under SSK's bästa period i andra perioden var det egentligen aldrig någon fara på taket. En taktisk timeout räckte för att vända tillbaks initiativet till Modo.

Grattis och hoppas vi inte möts i slutspelet om ni fortsätter spela som i första perioden.
Kommentera

Tycho: Krizan tyckte att det var så enkelt att stå i mål igår att han, mitt under matchen, började bygga en snögubbe...
Kommentera

Paddan: Heh.. neh måste säga att det var imponerande. Betydligt bättre än LHC och FBK från matchen i måndags...
Kommentera

« · 664213