1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507179 inlägg · 4105 ämnen

Sparka Hedin!

« · 585261 Till forumet

Sparka Hedin!
Bara en länk till en intervju till många supportrars populäraste mobboffer.

www.tidningen.to/las.asp?toppid=002&omr=&typ=egna&id=1487518
Kommentera

Sv: Sparka Hedin!
NuMo: Intressant att han nämner Vykoukal som en av de värvningar han är mest nöjd med. Talar vi då om den spelare som aldrig riktigt fick chansen av Boork och som sedan gav någon halvlam ursäkt om att han "måste hem för att göra militärtjänsten".
Kommentera

Avgå Hedin! Värva Simon Skoog! Brynäs gör ju det!

För övrigt tycker jag vi ska sparka Hedin. Ba' så ni vet.

ZzzzZZZz...
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Förstår att det känns trist men titta upp så ser ni Brynäs.
Kommentera

65selander: Hmm, när jag tittar upp ser jag min CRT-skärm. Är det som Brynäs, stor volym men lite innehåll?
Kommentera

Funderar på om Hedin har en spark, eller om man kanske skulle skramla ihop pengar till en sån. En sån där med hjul, alltså.

Kommentera

Paddan: Sitter du och driver med den seriösa sparkstöttingsporten?

www.potku.fi/villem/ensijaa_pitkapotku.jpg
Kommentera

Anders Eriksson är ju en spelare som man en gång i tiden hoppades skulle spela i Modo igen. En fantastisk talang med ett härligt spelsinne. Tyvärr så blev det aldrig så, trots att det ryktats ett flertal gånger. Till slut insåg man ju att modohjärtat inte fanns där på riktigt. Det känns helt riktigt att "RäkmackeAnte" inte är aktuell för Modo den här gången.

expressen.se/index.jsp?a=447545
Kommentera

NuMo:

Timrå eller Leksand lär väl hugga honom. I Timråboken skriks det ju efter spelare, här är ett namn som är känt. Bara för Nubben att slå till.

Kommentera

Poffa: Han är väl back? Prioteringslistan hos TIK toppas av forwards i första hand.
Kommentera

NuMo: Leksand nästa? Vad har dom sextielva backar varav fyrtiotolv är skadade.
Kommentera

Hawerchuk: Du får inte glömma att de har femtifjorton backar på artistkontrakt som just nu spelar i utländska klubbar.
Kommentera

Poffa: Jag tror att jag vågar satsa pengar på att han kommer hamna i Leksand.
Kommentera

Dream Team:

RocknRolf2 och Sune kan nog tänka sig Ante som powerforward. Bara det värvas.

Kommentera

Poffa: Ja, inte alls omöjligt. Alternativt att det skjuts för lite i det här landet, eller nåt.
Kommentera

Stigsson: Brynäs är mitt tips. Ante har ryktas till Brynäs tidigare och det är ganska nära mellan Gävle och Bollnäs. Dessutom verkar ju också Brynäs rycka i alla backar som finns.
Kommentera

Martin S: Skulle vi låna ut nyss värvade Skoog till Almtuna då? :)

Näe, jag satsar på att han hamnar i Leksand, dom är ute efter ytterligare två forwards och en back.
Kommentera

Nu har dom hittat en Kanadick/Britt som INTE platsar i Kloten. Nu som vet/ids kolla upp nåt om denne Marc Brown medans jag fixar några lunchmackor.

[url=expressen.se/index.jsp?d=751&a=461766]Modo hyr in kanadensisk forward (Exp)[/url]

Kommentera

Nu (i 2:a meningen) skall vara Nån.

Kommentera

Salle: Äh, jag gör det enkelt för mig då och länkar till Hockeymagasinets artikel.
Kommentera

Paddan: Leftare, hyssat stor och tung (med MoDo-ögon sett), länge sedan han producerade poäng samt lite buse senast i Tyskland.
Jag är skeptisk men det är väl värt ett försök....
Kommentera

Några kommentarer om Brown från 2002:
" If Brown has a shortcoming, it is that he doesn't have any one special marketable commodity. He isn't especially big, or particularly fast, does not have a great shot and doesn't fight very well.

However, Brown is Worcester's most reliable defensive forward, is the best on the team at making plays along the wall, is rarely caught out of position, and seldom makes a costly mistake."

Kommentera

Paddan: Låter som en Snygg-Janne... Kan du fixa en bild på karln till Kamilla tro?
Kommentera

Salle: Det är bara att välja och vraka på den här sidan:

[url=www.hyperstimcanada.com/MarcBrown.html]Marc Brown website[/url]
Kommentera

Paddan: Vi lägger väl ut en dårå...

[bild]www.hyperstimcanada.com/MarcBrown/marcbrown/cv/marcbrown17/Sites/Pictures/Marc17Panther.jpg[/bild]

Nå Kamilla???

Finns avkädda bilder och videosnuttar på den sidan också om du vill få en helhet.
Kommentera

Salle:

Snyggjanne är Snyggjanne är Snyggjanne. Du kan få dregla över den där Brown själv.
Kommentera

Salle: Den där Mattias Ek säger att Brown haft svårigheter att ta en plats i Kloten och inte fått spela många matcher. Det är väl kanske inte så märkligt att han inte spelat så många matcher, med tanke på att hans kontrakt med Kloten är från 13 oktober till 6 november.
Kommentera

Paddan: Stoppa Bron! Höll jag på att utropa. Transfern menar jag.
Kommentera

Paddan:

MODO tar hit Brown för att kolla vad han kan. Han kommer vara med under träningarna den här veckan och få visa upp sig. Tycker Harald att han tillför något kommer han få ett kontrakt, annars inte.

Kommentera

Poffa: Äh, sparka lite på Hedin...
Kommentera

Paddan:

Äääh, är det nån som ska sparkas så är det väl busschauffören.

Kommentera

Poffa: Jo, de envisas ju alltid med att köra in i Nordmaling när man ska upp till Umeå. Vem fan vill till Nordmaling?
Kommentera

Paddan:

En vild gissning är de som stiger av där, men det är bara taget ur luften.

Nu ska undertecknad göra årsdebut som domare också. Trots att jag tagit ett sabbatsår i år så kan jag inte riktigt släppa det här.

Kommentera

Poffa: Åesdebut? Jag har ett svagt minne av att jag såg dig döma i våras. Jag vill önska lycka till. Ja inte till dig utan till de stackars spelarna som ska ha dig som konstapel.
Kommentera

Frisco:

Ääääh, bannade svensklärarinna. Säsongsdebut var det, men det är klart att vissa ska hålla på och märka ord. Inte mycket gnäll från spelarna i dag. De ska ha en eloge.

Nu blir det till att fara och träna. Heja!

Kommentera

knaskamilla:
Öberg gör mål för Malmö
Kommentera

Tror ni att det har gått till så här angående Krizan? Att han är ett fynd håller jag med om, men har han någonsin varit en flopp? Att han inte kan engelska verkar ju också varit en sanning, men har Lückner skällt på honom så att Horava mer eller mindre fallit i tårar? Tvivlar starkt. Jag skulle vilja ha sanningen kring det här, för ryktesvägen så verkar ju det mesta ha hänt. Är krizan det grisen i säckenköp som Wennerholm vill ge sken av?

www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,724735,00.html
Kommentera

« · 585261