1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

514724 inlägg · 4113 ämnen

Tacklingen

« · 375073 Till forumet

Tacklingen
Blev det nått mer av den??? Eller tycker de flesta som jag att det var en olycklig grej bara?
Kommentera

Sv: Tacklingen
willysson:

Jag tror inte det blir någon anmälan från Modos sida iaf, så det lär väl inte bli något. Men därmed inte sagt att de flesta tycker som du.

Hursomhelst så anser jag att den här saken diskuterats tillräckligt och jag rekommenderar att du läser det som skrivits i matchtråden och ser den här tråden som stängd.
Kommentera

willysson:

Saxat från Hockeyligan: "MODOs back Tobias Enström skadades i matchen mot Timrå igår. Idag kom röntgenbeskedet.
- Jag har två frakturer på höger tumme, säger Enström till hockeyligan.se."

www.hockeyligan.se/nyheter/index.phtml?nid=3292

Det står inget om nåt förlängt straff för Crippe...
Kommentera

scim: Bara lite kul att veta om det blev nått mer, för det var ett ruggigt liv om det igår... men men, ser tråden som stängd och är nöjd med utgången av situationen.
Kommentera

Dream Team: I expressens pappersupplaga står det att läsa:

"- Enström är inte beredd när han får en tackling i ryggen. Nu klarade han nacken och huvudet, men jag ska titta och fundera en gång till, säger domaren."

Så vi får se vad som händer..
Kommentera

260kg kärlek: Kommer inte att bli nånting... var lugn
Kommentera

Dream Team:

Bruten tumme? Nä, tummen ur led. Tummen ur led? Nä, två frakturer på tummen. Jaja. Roligt nästan jämt.
Kommentera

willysson: Klart du är nöjd med utgången av situationen. Enström skadad med 2 brott på tummen och boven i dramat Söderström får spela vidare som inget har hänt.
Kommentera

Frisco: boven var att olyckan var framme... Tråkigt för enström men men...
Kommentera

Frisco: Nog ingen som är nöjd när nån blir skadad. Att påstå detta är bara onödigt.
Kommentera

Dream Team: Ja absolut. Hur onödigt som helst. Vem har påstått det?
Kommentera

« · 375073