Rytter:
Behöver du mer information än såhär?
Referee(s) | Thomas Andersson, David Bergman | |||||
Linesmen | Anders Ahlström, Per Sondell |
Rytter: Ja, det är mycket märkligt. Man kanske bedömer det som att man har huvudet ifrån spelaren när man gör backhand då verkar det som vårdslös hög klubba eftersom man inte har en aning om vad man ställt till med, medan när man gör den forehand, så bedöms det som så uppenbart att det egentligen inte gick att göra något åt. trots att det hände. Varför det ena är straffbart men inte det andra har jag dock ingen aning om, knappast domarna heller.
- Duger den förklaringen?
Redigerad kommentar
Gustafsson:
Det ser inte ut att vara någon offside. Dessutom säger de nya regeltolkningarna att domarna ska blåsa mindre vid gränsfall.
Gustafsson: Det var värst, nästan lite synd.
Nåväl, nu har vi en period kvar att jobba in. Vi har bjudit in lag förrut i detta läge och gett bort poäng.
Hoppas verkligen att vi kan klara av denna match på ett bra sätt!
Gustafsson:
Små marginaler men ingen offside, nu med bildbevis.
Grabbarna spelar helt ok :)
Vi börjar ju direkt att bjuda in TIKarna!!!??
Vi har skaffat oss detta läge genom att pressa backarna sönder och samman, men nu fokuserar vi på 5 man hem och byta så fort vi får ett läge..
Det står 2-3 innan 10 spelade.
Berka:
Tre mål = tre öl. Nu vill jag se ett till för jag börjar bli törstig :-)
Berka: Ne det kan man nog inte säga. Vi har skapat en del lägen i 3e, TIK egentligen bara en.
Men det stor på Halonens stat att han inte gjort nåt mål denna säsong, det kan väl inte stämma? Han gjorde ju 3-0 ikväll.
Redigerad kommentar
NuMo: Hur har det varit med utvisningarna? Som jag fattat det så har modo trots 3-0 och spelövertag så har man tagit en del onödiga?!
NuMo:
Såg ut som att Murliey petade upp klubban i sitt eget ansikte.
Om jag tar någons finger och petar i mitt eget öga så borde fan jag själv få två minuter för dumhet, eller?
NuMo: =)
Kom igen nu modo, häng 4:an och stäng matchen!
NuMo: En ganska raffinerad filmning av Muppen slog upp Tolles klubba så den hamnar på sitt ansikte.
Hagos gör en imponerande spearing där. Förstår att han är missnöjd att han inte fick matchstraff så han slipper vara med mer.
Poffa:
Ja verkligen, domaren står ju inte mer än 5 meter därifrån och har fri sikt ser man på reprisen. Det där ska han fan i mig åka ut för.
Nä nu ska vi fan tänka positivt, detta ska vi ta!
KOM IGEN NU MODO!!!!
Berka:
C H E F E N !!!
hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahah
bisterfinnen:
Suckpipes revival on the proppskåp.