NuMo:
Ingen dum idé. Jag tycker du skall skicka in den till kansliet så kanske de hörsammar den. Jag tror du skulle bli rikligt belönad.
Lumber Jack:
Jag håller inte med knas. Hellre litet klubbmärke och mycket sponsorer som genererar pengar till klubben, än stort klubbmärke och mindre pengar. För det är trots allt det som det handlar om.
Paddan: Nej! Inte köpa dator från PåAv... [*ryser vid tanken*]
När det blir problem så får du hjälp från... Långtbortistan. Och det tar några sekel innan du får tillbaka grejerna och då kan du ha sån tur grejerna funkar igen.
Paddan: Om du inte vill ha kapacitet för att lira de nyaste spelen så kommer du undan med 5-6000 för en mycket kompetent dator som sedan kan byggas ut om behov finnes. Har du kunskapen (eller om den finns i din närhet) så skulle jag råda dig att bygga den själv enligt vad dina behov kräver. Kolla på [url=www.komplett.se/k/k.asp]www.komplett.se[/url] eller [url=www.microshop.se]www.microshop.se[/url] för prisvärda alternativ.
Paddan:
Vadå fungerar? Min dator fungerar - vad tror du annars att jag sitter framför nu? Det är inget fel på min dator! (Om du inte tycker att det är jätteviktigt att DVD-spelaren kan läsa skivor, i alla fall.)
scim:
Hm. Måste jag verkligen det? Jag tänkte att ska jag sälja den till någon lär ju Paddan vara tillräckligt lättlurad...
Frisco: Det blev ju åtminstone ett snabbt svar från sportauktion.se...
Hej !Salle:
Oh, smaskigt skvaller, kan bli svårt att hålla tyst om... ;) Angående tröjauktionen måste jag bara få tala om att jag tycker att auktionssidan är rätt ful.
Frisco:
Nej, det säger jag inte. Men det är som vanligt. Folk övertolkar allting.