1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507598 inlägg · 4105 ämnen

Västervik - Modo

« · 1943069 Till forumet

Sv: Västervik - Modo
wolper:
Just den här matchen tkr jag är rätt ok med tanke på att vi lycka sno med oss en poäng. Vilket kan bli en rätt viktigt poäng. Det som däremot sänkt oss över tid är de långa förlustraderna.
Kommentera

Från Hörnefors: Upplever att Enström vänder hem för att han inte har möjligheten att lägga ett snabbt första pass. Något som blivit mer frekvent på slutet för jag för mig.
Men kanske är som du säger att han gör det bara för att? Får kika nästa match.
Kommentera

Från Hörnefors:
Tillkommer inte alla mål av misstag? Tänker att båda lag i en match gör misstag ibland blir man straffad ibland inte. Det man däremot kan jobba med som lag är att försöka öka sannolikheten för att motståndarna skall göra misstag. Sett till skottkartan lyckades man faktiskt rätt hyfsat med det.
Kommentera

Tarasov: Absolut är det så, om man ska vinna måste man jobba bort misstagen så gott det går, och pressa motståndarna att göra misstag och vara tillräckligt skicklig att utnyttja dom
Kommentera

Från Hörnefors:
Tydligen åkte Norlinder på hjärnskakning igår...
Kommentera

Tarasov: Stabilt.... Börjar bli lite tunt på backsidan. #63 såg ju inte superkry ut heller... VB skulle väl vara borta 2 matcher?
Kommentera

Trilske: lovric inklallad till imorrn.
Kommentera

Tarasov: fasiken vilken otur nu då alla verkligen behövs, ja Vvik spelade över gränsen flera gånger tråkigt då de drabbade oss hårt blir extra tufft nu med så få backar o TE övertygade inte igår
Kommentera

Heyerdal: o Elvenäs behövde bara några minuter för att måla för Taif....
Kommentera

Tarasov: Ska bli kul att se. Men undra hur länge #63 blir borta? Såg ju helt vilse ut :/
Kommentera

pean:
Ja han fick uppsöka sjukhus så det är tyvärr nog rätt illa:(
Kommentera

Tarasov: tror Sundlöw o Hellkvist får tänka om o låna in en el två backar om det nu finns nån på marknaden
Kommentera

Heyerdal: Han målade i första matchen för Modo också
Kommentera

« · 1943069