1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

511662 inlägg · 4110 ämnen

Zajkowski

« · 413596 Till forumet

Sv: Zajkowski
YaQoP:
Det verkar som om fotografen lyckats ge vissa spelare ett större högra öga, se bara på Salo och P.Öberg :-)
Kommentera

Paddan:

På tal om bok så ringde det en snubbe från något sportförlag i Västerås till mig nyss. Han sa mitt namn säkert 30 gånger under samtalet. Mycket störande! Sedan hade han mage att försöka sälja boken om Icebreakers för nästan 4000:- till mig. Som att man skulle vilja betala så mycket pengar för en bok (författad av Hasse) man läser ut på en timme...
Kommentera

65Selander:

Äh. Det är helheten som är det viktiga! Du är säkert bara avis för att Hirsch gör sig så bra på bild...

[bild]www.ornsat.com/kamilla/peterhirsch.jpg[/bild]
Kommentera

knaskamilla: 4000:-, det var ju ett hutlöst pris, ingick det då en tur i Peter Åslins rullstol?

För övrigt så måste väl fotografen i varje fall ha lyckats riktigt hyfsat med ett kort, fast det kanske bara har med tröjnumret att göra...
www.modohockey.se/bilder/spelare/2004/975.jpg
Kommentera

Paddan:

Nä, men det var något om guld och silver och autografer och numrerade exemplar som skulle göra den värd pengarna. Jag föreslog att han skulle köpa den själv i stället.
Kommentera

knaskamilla: Kan tipsa om att Strömbers också är ett jobbigt företag som säljer allehanda sportböcker!

När man tvekar så börjar dom räkna upp andra Brynäsare mm som är från samma område!

Ett knep är att få be att ringa dom istället...
Kommentera

« · 413596