Tången:
Om det bara var ett misstag.......Ross 2+2 missade han helt...HV´s 2-1 mål står han på vår blålinje och godkänner utan att se pucken överhuvudtaget.
Sen att det var mål hör inte hit, nej Sjöberg tappade matchen redan efter 4.20 av första perren. Sedan duggade komp utv tätt åt båda håll.
Knogen:
Att Sjöberg inte var till någons fördel igår är ju ingen ursäkt för hans insats, Det är slutspel nu och mycket står på spel och då tycker jag man kan höja kraven på domarna likväl som på spelarna.
Synd att vi bara har 2 domare som håller måttet i Sverige, varav en inte dömer ES efter avst. Den andre är Kuben.
Tången:
Nåt måste göras åt domarkåren, det är för många i ES som inte håller måttet.
Proffsdomare kan vara ett alt. men även tvådomarsystem skulle vara värt att prova även här.
Knogen:
Nej Knogen...dig kallar jag inte stupid;-)
Tyckte Sjöberg var lite långt ifrån vissa situationer, som 2-1 målet bl.a
Det fysiska spelet måste MIK ta fram om det ska bli några vinster framöver, tror vi har stor chans att vinna i morrn och då kan segerreceptet vara fysiken.
sold:
Där har Gunde rätt.......HV var det perfekta laget för oss i kvarten, och jag tror stenhårt på seger i morrn. Killarna i laget är nog otroligt revansch sugna och pressen ligger på HV så mycket talar för oss i morrn.
Knogen:
Det kommer de att göra, gäller att vara på tårna från start för HV kommer nog att ösa rejält från första tek.
Fortsätt med Sperrle i målet oxå, han var lysande igår.
Steff:
Jag vill ha Sperrle, men byter Harri så vet han säkert vad han gör.
250kg kärlek:
Nej, 'Here we go again' sket sig i ett tidigt läge, så nu leker jag med lego istället. Hur så?
Tången:
Camilla och Guransson är nog nere i Jönköping och har petat på Harri med käpp.
Db_04:
Då hade han förmodligen sagt att "det är aldrig kul att sköta båsdörren".
Db_04:
Blir ingen bra löpsedel:
MORAMÅLVAKT
AVSLÖJAR:
INTE KUL ÖPPNA
BÅSDÖRR!
VAR DU PÅ MATCHEN IGÅR???????