Jag som trodde att det var en ytterligare del i att dissa duktiga svenska talanger. Att Ykköskaanava Granström hamnat i förstafemman är bara helt enligt konspirationsteorin, mitt mellan Tuokko och Janssonninen.
Metal Guru: Helt OK om man bryter alla matcher just nu....Möjligen att vi ska invänta att Frölunda ska ta ledningen innan isagregatet pajar i Göteborg ;)
Någon som kan åka och paja isaggregaten i Ö-vik, Scandinavium samt Linköping? Resultaten är just nu så bra att det känns onödigt att spela mer i kväll ;-)
Dalmas1: Angående förstafemman. Bra coaching av Harri att byta Simons mot Granström. Kan behövas lite ombyte när det inte rockar på som vanligt. Jag är ingen Simons-dissare, tvärtom tycker jag han har varit en riktig tillgång den här säsongen. Men förstafemman har varit "andrafemma" ett tag nu när Bogg har kommit tillbaks.
Bastiansen två poäng hittills - skönt att vi har honom klar för en säsong till. Skulle önska att de får Beaudoins namnteckning oxå - grym både i anfall och försvar.
Dalmas1: Bra jobbat av Bastiansen - att kunna leverera så trots att han hatar Harri (han är ju inte finne) är imponerande. LIKSOM ROSS 3-0 LUUUUUU-PAAAA-TJAAAAACK.