Alisandali:
Bra gissat. Men jag vill ha fler försök till svar innan jag avslöjar svaret.
Stomatol:
Ingen som ens vågar gissa på fråga nio i tipspromenaden?
Slinger:
Ni lirade i Bortglömda Baren, strax efter Pilsnerträdet på tipsrundan. Här börjar mina konturer bli suddiga, och allt närmar sig preskriptionsgränsen. Tack.
Slinger:
Björne flyttade se'n till Stallarholmen, och drev en restaurang där. Efter -Terassen-pizzan på Lilla Björn blev legendarisk, med hög rockmusik till fyra sorters fryst pizza (som snabbvärmdes upp i ugnen), och då trycket blev högt kunde bagare Stabben och Björne freaka loss och ge sig ut på luftgitarrsolo med pizzaspadarna i lokalen.
Hälsovårdsnämden göre sig icke besvär, händelserna är preskriberade.
Jag tror det var Björnes mamma - som fyllde 60 den midsommaren filmen spelades in - som ägde fäboden.
Andra grannar i Ången var inte såå impade av festligheten som nog är det mest ultimata i tema-festlighet jag hittills upplevt.
T.ex den här frågan i tipstävlingen som Muggla knåpade ihop ett år har hemsökt mig sedan dess:
9)
I vilket sydamerikanskt land smugglades det mest knark i jordbruksredskap i 1975?
1) Argentina.
x) Brassilien.
2) Columbia.
Slinger:
Det var väl två midsomrar på raken som Björne's (Lilla Björn) sommarfäbod invaderades av c:a 200 pers för ogudaktigheter.
"Mygg- och spermmidsommar" döpte någon evenemanget till.
En sjysst videofilm spelades in under midsommarafton II.
Stomatol:
Full Fullare Fullast PackMoped känner jag inte igen.
Nej, där kan jag aldrig ha varit. Jag förnekar allt.
Ville bara påpeka att min gode vän Jonas Buud idag sprang in som 34:a i London marathon. Imponerande. Därmed satte han nytt klubbrekord för IFK Mora när den 31 år gamla rekordtiden som Lasse Källberg satte 1975 slogs med 27 sekunder.
För två veckor sedan avslöjade Jonas att han med ett bra lopp i London hoppades få en chans att få representera Sverige i sommarens friidrotts-EM i Göteborg. Hoppas nu när han lyckades göra sin bästa tid någonsin just när han önskade det att han också får chansen i landslaget. Jonas tillsammans med Umeåkillen Kristoffer Österlund var i särklass bäst av de löpare som startade utanför den seedade gruppen. Kristoffer blev 32:a med 2.21.08 och Jonas 34:a med 2.22.28.