Och här var det fart o wrooom wrooom. Inte.
Frisco: Ska bli intressant att se om det blir ännu en blågul viktoria denna F1-säsong, fast Trullis Toyota fortsätter att gå fint. Äh, fegspelar och sätter mina pengar på Alonso i morgondagens lopp.
54 grader varmt på asfalten idag där nere i Bahrain, snudd på bastubad att köra ett lopp, med andra ord
Frisco: Tjena friscon. Dax att spankulera...ähh, menar spekulera lite. Ska vi tippa startordningen, vem tar pole?
(läste att Kimi festat med Ilvesgänget. Gissar några skålar med den alltid så partyglada Hannes H)
Jesper Jonsson: ähh, är väl inget o dra växlar på. Han kommer igen.
*lyssnar på Rammstein o sippar Treo*
Jesper Jonsson: dessutom så vad vet vi om stallstrategin. Pedro körde med ett par liter o flög fram. Räikkönen med full tank. Och vaddå, ett enda varv. Skulle det vara nått att yvas om.
Nä, nu ska jag till köket och piska in min ilska i hollandersåsen. Laxen väntar i ugnen. Forza skalpotatis o citron!
Strax start. Och Janne Blomqvist pratar redan forcerat på 4:an. Han e Kung, Janne. Jobbade tidigare i Radio Uppland. Redan då var han tokig i F1. Brukade spela motorvrål som pausmusik. När tanterna ringde in till radion o klagade sa han lakoniskt, vid ett tillfälle jag hörde på, att alla borde få lyssna V-åttornas vrål då o då för att, citat:"inte torka alldeles ihop och rosta", slut på citat.
Forza Kimi!
Lördag 2/4 11.55-13.00 TV4 Plus: KVAL 1 DIREKT
Söndag 3/4 09.25-10.30 TV4 Plus: KVAL 2 DIREKT
Söndag 3/4 13.25-15.30 TV4: GP DIREKT