kärran:
Den kommentaren begrep jag inte. För det var inte det jag efterlyste. Däremot vill jag se lite intensitet och vilja, inte halvhjärtade försök till soloåkningar och allmänt lojt spel.
kärran:
Bra? En av de sämsta matcherna som gått på C+ i år. Tråkigt spel, dåligt med chanser och slumpmål som enda höjdpunkt.
NuMo:
Äh, de blundade ju för saker som Ottawa själva gjorde. Dessutom är ju tvåan på Hatcher för elbowing löjlig. Ottawaspelaren hukar sig och Hatcher är två decimeter längre från början, det faller sig naturligt att man då hamnar med armbågen i ansiktshöjd. Dessutom tränger han ju honom mot sargen istället för att tackla med armbågen först.
NuMo:
Det slutade 4-3 men det blev match trots att Flyers ägde första halvan av matchen. Lite lustigt att lyssna på komentatorerna då de så uppenbart hejade på Ottawa. De blev på slutet riktiga gnällspikar och klagade över att domarna dömde bort dem från segern. Sällan man hör sånt i de annars så proffsiga sändningarna från NHL.
NuMo:
4-2 nu. Ytterligare en assist av Foppa, även denna gång i PP men nu till Gagne. Ottawa har kommit tillbaka sista 8 minuterna.
De sa att Alfie skulle spela med Sudden och Modin. De nämnde inte vilka Foppa skulle spela med. Däremot kallar de Foppa för The Doctor, på gund av hans knivskarpa pass.
Sitter och ser på matchen mellan Philadelphia och Ottawa. Flyers fick i natt tillbaka sin beryktade förstakedja med Gagne, Knuble och Forsberg. Det firade de med att göra ett tiktigt snyggt PP-mål.
Första perioden har i princip bara handlat om Flyers och Ottawa ser sega ut. Mycket snack från komentatorerna om Foppa och Alfie och deras spel i OS. De till och med började snacka tänkta kedjeformationer för Sverige i OS.
vänder 0-3 kastar ut turco och gör 6 raka