NHL

14647 inlägg · 804 ämnen

Rykteshärvan

« · 560774 · » Till forumet


Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Prärievargarna resignat Brad Ference oxå
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
stars gjort klart med följande

Signed unrestricted free agent Johan Hedberg. Re-signed restricted free agent defenceman Stephane Robidas, defenceman Mario Scalzo and forward Junior Lessard.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
Nieminen för 700k tycker jag en riktigt bra signing , måste vara den 1:a av rangers signingar som jag tycker vettig , iofs återstår se vad ward tjänar dock vet jag inte så mycket om han
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Jason Allison till lönnlöven
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: han får väll bäst pröjs där
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan: hehe nää vem vet får hoppas rangers lärt sig stjärnor enbart inget att ha om man inte har nån som sliter oxå
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: 4,5 miljoner på två år, vet inte vad jag ska säga om det. Knappt dubbla lönen jämfört med Malik. Äh, den måttstocken går nog inte att använda...
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Thrashers signat Eric Boulton oxå
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
Ny blockbuster signing denna gång nashville som fått Paul Kariya signa
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Tja, det är väl bäst när man gör såna här utfästelser:

"The Tampa Bay Lightning have pledged to hockey fans and corporate sponsors they will defend the Stanley Cup without their championship goaltender."
 
"We want our fans to know we're not going to roll over. We're going to work hard to retain the title," Lightning GM Jay Feaster said during an impromptu press conference Friday afternoon.


The move puts Lightning backup goalie John Grahame in starting position going into training camp this fall, the first since last season's NHL owners' lockout. Feaster reminded fans that Grahame came close to replacing Khabibulin as starter several times during the Bolts' previous season.

Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Nu börjar det hända saker hos bolts oxå , tampa för er som inte vet dom kallas bolts

Re-signed restricted free agent defenceman Nolan Pratt, signed defencemen Brandon Elliott, Brady Greco and Timo Helbling and forward Mitch Fritz.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Metal Guru: Jo men bara om han väljer den vitblåa tröjjan :)
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Metal Guru:
Ovechkin kritat på 3 år för caps nu
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Db_04:
...för att du inte vill se honom på andra sidan Siljan i vinter..?
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Avs signat brad may nu oxå
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
87bth01:

(Khabibulin alltså)
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Db_04:

Han kanske kan lyfta laget?
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan: Chicago har nu signat centern Jim Dowd också
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: ja vill att de ska stå så här ganska snart The Edmonton Oilers have agreed to terms on contract with forward Shawn Horcoff
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
Igor Ulanov och Jussi Markanen är klara för oilers nu
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan: tråkit att en så bra målvakt hamnar i ett så pass dåligt lag
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Db_04: Så har då Svarthökarna gjort en, förmodar jag, ordentligt dyr värvning. De har skrivit fyraårskontrakt med The Buhlin Wall.


Ojdå, det blev visst bara 6,75 miljoner per säsong. Annars har ju hans agent sagt att han skulle begära maxlön.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Och Cujo är nära Pittsburgh
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Dream Team: tydligen är Edmonton ute efter Paul Kariya
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Brendan Morrrison har kritat på för ytterligare tre år med Canucks.

Kommentera

Sv: Rykteshärvan
AD: hockeymagasinet se länk
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Db_04: Källa?
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Nu har tydligen Marcus Ragnarsson ändrat sig och är sugen på att skriva kontrakt med Philadelphia
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Franzen nu definitivt klar för RedWings.

Annars är intresset störst över var Eric Bältros kommer hamna.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Tie Domi stannar i Toronto :)
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Predators signat Mark Eaton och Sheldon Brookbank.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Wild signat Scott Ferguson och Kurtis Foster
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
Visst kan dom signa lindros för 500k så visst , annars ska dom hålla sig jävligt långt borta .. det en trade jag varit emot hela tiden det
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Återstår att se om du får några dyra gamlingar till till Rangers. Många rykten pekar på att nästa klubbadress för Lindros och Leclair blir just Rangers. Fast i och med att också Eklund har det som rykte så är det väl inte sant ;)
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Chris clark tradad till caps för conditional draft pick
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
jo lag hinner signa spelare och trada dessa vidare några gånger om jag vet , men som det ser ut just nu vill jag bara skrika ju
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Patience, my friend, patience. Det är väl en dryg månad kvar tills training campen drar igång. Innan dess hinner det hända väldigt mycket.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
Jo men om han inte får tummen ur röven behåller minst dom spelarna jag räkna upp nyss så kommer jag bli extremt deprimerad
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Tja, Rangers har ju länge varit hockeyns motsvarighet till Florida, dvs dit pensionärerna flyttar för att ha det bra och behagligt på ålderns höst så jag antar att det inte över en natt går att vända en koloss på lerfötter.

Fast nu när jag kikar på Blue Shirt Bulletin så har ju tydligen Sather någonstans runt 15 miljoner att göra av med, så än hinner det nog hända en del.
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
Men varför ska dom betala så satans mycket för nergånga gamla gubbar för , visst rutin är bra men inte så bra man öser pengar över dom
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Tja, han kanske räknar med att de flesta nöjer sig med minimilönen.

Här är i varje fall resten av den där artikeln, i varje fall det som handlar om Rangers.

" While Brian Leetch, the Rangers' most accomplished defenseman, agreed to terms with the Bruins, the Islanders traded their captain, Michael Peca, to Edmonton, and Peter Forsberg signed with the Flyers, Glen Sather, the Rangers' president and general manager, spent last night telephoning season-ticket holders to thank them for renewing their subscriptions after suffering through a winter without hockey.

"They all want to know about the kids," Sather said as he and other members of the Rangers' organization telephoned more than 200 current or prospective season-ticket holders to thank them for their support.


In the new era of salary-cap free agency, Sather has kept his promise to build a core of young players from within the organization. The Rangers' only signing yesterday was the veteran forward Martin Rucinsky to a one-year, $3 million contract."

Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
hmm det märkar man inte så mycket av när dom skaffat massa gamla gubbar till UFA ju

finns ju inge pengar kvar snart ju

rachunek , tyutin , lundmark är spelare som jag tycker dom måste behålla , sen gärna lacouture , ortmeyer och balej
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Tja, Sather verkar vara på väg att föryngra truppen ganska ordentligt enligt en artikel i NY Times

"Sather told one season-ticket holder named George: "There's going to be lots of kids. There could be 10 to 12 rookies on the team this year if things go the way we're looking at."
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Dream Team: Bara ettårskontrakt på Tanguay och Sauer, jag som trodde att man skulle skriva längre kontrakt med Tanguay och Hejduk nu när Foppa och Foote var "ur bilden".
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Paddan:
Är det till rätt pris har jag inget emot detta , men problemet är ju inte tror det .. sen tycker hag det dax få några ur egna truppen skriva kontrakt istället ju
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
Alex Tanguay och Kurt Sauer har skrivit på ett år för Avalanche.

Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Rangers har skrivit kontrakt med Ville Nieminen och Jason Ward
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Nu är Chelios klar för Wings plus att man skrivit ett ettårskontrakt med Johan Franzén. Bye bye Jönköping, hello Detroit!
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK:
Zhamnov klar för boston han med nu
Kommentera

Sv: Rykteshärvan
WarhawK: Khabibulin blir nog klar för Leksand inom kort ;)
Kommentera

« · 560774 · »