Övrig hockey

10027 inlägg · 1131 ämnen

Hockeyfesten

« · 521929 Till forumet


Hockeyfesten
Denna tråd blir den officiella hockeyfest-tråden.
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Marcus: Coolt! Hoppas det blir stor uppslutning nu!!
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
slashpuppie: Grymt ju! Har fått många förfrågningar redan, men allt för många av dom är frölundaiter... Måste se till att uppväga det med en stor portion rödvita snyggingar :-)
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
SimplyRed: vi e la röd-vita oxå, med lite stänk av grönt ;)
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
slashpuppie: Ja, fast det var ju det där med det gröna...
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
SimplyRed: Vi e iaf 2 som tycker det här ska bli kul :)
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
slashpuppie:
Vi är betydligt fler än så. Du borde strax fått in fler anmälningar. Några icke-hs:are (hmm..) men nog så hockeytokiga för det!!
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
SimplyRed: jodå, de börjar ramla in nu ser du ;)...tänkte mest på att vi e ensamma i tråden...
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
slashpuppie & SimplyRed: Hoppas jag kan råda iaf lite bot på eran ensamhet då. Jag/vi har hört mig/oss för med folk från Gävle och Timrå. Dom lät väldigt positiva till allt och vi får hoppas på att "the word gets around" där, s.a.s. Det är ju just det att få folk att bli pigga på själva idén vilket i.o.f.s inte borde vara så svårt då upplägget på själva festen är klockrent i mina ögon.
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Marcus: Vad är hockeyfesten?
Kommentera

Sv: Hockeyfesten

Stigsson:

Står att läsa om det på HS första sida och på Slashpuppies sida.

Kommentera

Sv: Hockeyfesten
SimplyRed:

Vi blå vita snyggingar då. är inte vi välkomna? Forza Leksand ;)
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Stigsson:

Kommer du så kommer inte jag ;)
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
mattias - 74: alla är välkomna, bara man gillar hockey :) det är liksom det som är grejen ;)
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Dock ligger det en åldersgräns på 20 år som stället vi ska vara på har satt...
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
slashpuppie:

se där ja, kanske man skall boka in valborg då! Lite jobbig resa bara men det ordnar sig
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
mattias - 74: Jobbig resa? Det är ju raka vägen ner bara. Det är resan hem som blir jobbig med sprängande skalle mm
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
65selander:

raka vägen ner, 45 mil! mmm kör du då? ;)
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
mattias - 74:

Kommer du så kommer inte jag ;)
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
mattias - 74 å Stigsson:
men hallå! ni är ju vänner ju!
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Metal Guru: Ja egentligen men utåt håller vi den här hårda linjen för att upprätthålla myten om Mora vs. Leksand
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Vad mysigt ni ska ha.
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
mattias - 74: Blått och vitt... hmm... Får väl ha överseende med det då. Eller titta djuuupt i ölglaset så ser ni röda ut allihopa! ;-)
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
mattias - 74: Vad fan Mattias, det går väl tåg. Ta sista-minuten-biljett från Borlänge alternativt Leksand. Smidigt, enkelt, bekvämt och komfortabelt.

Själv åker jag ner från Sundsvall den 25 April troligtvis för att bevittna den Allsvenska fotbollsmatchen Änglarna Blåvitt-Bajen ;)

Sen bor jag troligtvis på vandrarhem i i 2-3 dagar eftersom Linnea har nån satans jäkla tenta hon måste bemästra och därför behöer lugn och ro.

Men sen barrikaderar jag mig på Hising Island hos Olausson/Lindgren och konsumerar välkylda Lapin Kulta, spelar poker, Adventure Island på Nintendo 8-bit och övar in poserna och dansstegen till lördagskvällens happening med karaoke på repertoaren med soft musik strömmandes ur högtalarna och snackar en hel del hockey skulle jag tro.

Det kommer bli sketasköj nere i Götet och jag skall minsann ge Frölundaiterna vad de tål. Jag menar man får ju hålla den norrländskan fanan högt och försvara sina färger. Och kan vi inte vinna i hockeyn får vi väl slå dem i bowling, dart och biljard.

Eller hur - Tomas Solem, Jan Frippe Frimanson, Kalle i Stan, SimplyRed, Dream Team m fl.

Alla som röstar för en bowlingstafett uppdelade lagvis räcker upp en hand...*vinkar*

Keep it up a good work!
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Hetaste ryktet just nu på spelarmarknaden är att Andreas Salomonsson är på väg till Timrå (Nubben förnekar detta) eller Färjestad (Looben vill ej kommentera).
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Frasse: Vad har det med hockeyfesten att göra? Kommer de oxå eller?
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
slashpuppie:

Om inte annat skulle det kunna bli ett hett samtalsämne på den stora festen.
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
slashpuppie: Det vore en underbar syn. Jag och Nubben sjunger karaoke och med hans vassa ess i rockärmen kan det bara sluta med en förkrossande och komfortabel vinst :)

Håkan Loob står bara stum bredvid och kan inte finna ord för att försöka överträffa norrlänningarna.

Ett studiebesök från Värmeland sköna.

- "Ööhh..."
- "Ööhh..."
- "Ta bladet ur munnen nu".
- "Jag tänkte analysera hur ni sk hockeysupporters festar".
- "Men då så - välkommen Loob, slå dig ned och känn dig nedslagen".
- "Alltid kan man lära sig nåt och ta lärdom av".
- "Någonting att dricka?"
- "Ett par kalla vore inte fel".

Industrispionage alá FBK, vem vet kanske släpar han med sig någon överförfriskad Frölundait med löfte om guld och gröna skogar och med sedelbuntarna viftandes som lockbete.

Vi måste ju ha ett par hungriga supporters att plantera in i kaffepaketet, svarar Loob ogenerat.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Nu är det bara en månad kvar till Hockeyfesten! Snabba er att anmäla er nu till Årets Fest!
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
slashpuppie: Årets fest? DU snackar om guldfirandet efter det att frölunda vunnit SM guldet misstänker jag :)
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Nu har jag fixat så att alla från 18 år kan komma på festen. Men det gäller att man har leg med sig, annars kommer man inte in....
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
slashpuppie:

Hur många anmälda är det nu då?
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
slashpuppie: Om någon glömmer id så finns bollhavet på Mcdonalds en trappa upp !
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
darktroll: Alla Mc Donalds skulle ju ta bort bollhaven, för dom var rena bakteriehärden.
Det var både mat och urin osv. på bollarna vid provtagning.
Kommentera

Sv: Hockeyfesten

ernie eagle: Du är så välkommen så Din Gamla Örn.... Du har just blottat mitt namn, gud's namn och andra medlemmar i TIK031:s namn... ehuru du har lyckats med det... men vad fasen........

Hockeyfest.... Kom hit, fira Valborg med oss, rulla lite klot, dansa besatt balett eller r&r vart hän Du vill, kika slött på Cortegén, teka och dansa en ny dans med oss hockeyälskare.....

Se annonsen och anmäl Er nu till Hockeyfesten... haru tänkt demonstrera på 1:a Maj, ja du hinner det oxå...... slött för den vackra konduktrisen eller kanske konduktören på tåget hem eller brutalallvarligt på Järntorget.... Du hinner det med....

Seså.........anmäl Er nu till Hockeyfesten.........

Väl mött i Götet 30/4.......

FORZA TIK........alltid, alltid.......


Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Friman SR: Hur många e det nu anmälda till denna festen nu då?
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
mok: Och vad är detta för fest då?
Kommentera

Sv: Hockeyfesten
Bjeee_3: Inte min avdelnind detta med festen direkt men har för mej det finns en länk direkt när du kommer in till hockeysnack men det får bli snabba bud eftersom det bara e en vecka kvar tills det e dags.
Kommentera

« · 521929