Salle: Jag vill skriva att det är olidligt spännande inför sista 16 minuterna, men är inte sådär enormt övertygad.
Fortfarande är det dock en ett-spelsmatch. En bra passning, en fin rush eller en sekunds oaktsamhet av Manning och matchen är något helt annat än vad den ser ut att vara nu.
Salle: Colts fortsätter att producera offensivt. Denna gång var man och sniffade på ett TD men fick nöja sig med ännu ett Adam Vinatieri FG från 20 Yd.
Alfred Awful: Colts började med bollen och har nu effektivt arbetat ner sig till RedZone medans (Bears) tid tickar ner och Grossman får stå på sidlinjen och kallna ner. 7.30 kvar nu.
Salle: Manning såg kusligt stabil ut ju längre halvleken gick, det får jag erkänna, men ett field goal i baken med 2 sekunder kvar av första halvleken kan Bears gott vara utan.
Bears måste ha nästa poäng, av något slag, annars kan det nog lätt rinna iväg.
Alfred Awful: jag är dock inte oroad. Colts och manning verkar ha hittat momentum medans Rex Grossman inte gjort nånting. 32 yards på en halvlek är inte tillräckligt för att ta hem Lombardi-trophy till The Windy City
Salle: Ok, vad säger du - gentemot ditt tips; ligger utvecklingen i matchen inom dina kalkyler eller tror du det finns risk för att Peyton börjar känna av pressen att leverera "nu eller aldrig"?
Jag tror att unge Rex Grossman har jordklotets trevligaste idrottsroll just nu, ingen förväntar sig att han ska leverera några överj*vligt häpnadsväckande passningar i det här vädret och hans försvar kommer säkert att stjäla åt sig en 2-3 bollar till innan matchen är slut.
wap.hockeysnack.com Intressant öppning. Krtd, interception, td, missad extrapoäng, bearfumble, coltfumble, td, bearfumble, nästan mer fimmel än en vanlig match
Hehe...den som läste Lars Nylins Offside-text om Timrå-supportrar för en 5-6 år sedan och har ett fotografiskt minne vet det redan. :-)
Salle: Sorry, men jag ser faktiskt på matchen också. Apropå det blöta underlaget så har jag en illavarslande känsla om karriäravslutande skador i 3-4:e quartern. Korsband, skenben - you name it.
Alfred Awful: En sopren Reggie Wayne gör en 53 yrd td efter en utsökt passning från Manning. Dock så fumblar snapper bollen vid extrapoängen så 7-6 kvar av 1st
Alfred Awful: Marlins är ett intressant basebollag. Trots att de drog igång så sent har de redan vunnit WS två gånger och ändå har de värsta minibudgeten.
Nåja, man får finna sig i att det är annan sport i centrum i afton. Själv jobbar jag i morgon så jag läser ikapp Sallevisionen imorgon.
Ett kort springspel och ett FG ger Bears ca 1.30 att göra 15p...
Ett långt spel och 4 nya försök och Colts är vinnare...