1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27077 inlägg · 5185 ämnen

Forum

« · 396844 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Nielsen
Rögle Martin: Nielsen har sagt att han vill söka sig neråt Tyskland.
Kommentera

Nielsen
Här va de dött! :( O vet inte varför men kan inte skriva på vårt andra forum.. Funka en vecka sen gick de inte längre! Vill se Jens Nielsen i grön vit tröja till hösten!
Kommentera

Sv: Årskort!!
Bonzo_: jaha jag har då ingen stol hehe jag står
Kommentera

Sv: Bortamatch mot MIF spikad
gasolin: kunde inte gett ett bättre förslag! Har redan skrivit in det i almanackan!!

japp, då é de snart första isträningen!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Bortamatch mot MIF spikad
Fransson: Bra talat min gode Fransson..
Häng me i ottos gäng o åk till dom bruna lemonadernas paradis innan match mot de räliga...
Samling klockan 10,00 utanför sundbussarna
tåg till malmö vid 14,30 tiden.
Låter bra va???
Kommentera

Bortamatch mot MIF spikad
japp, då é de klart. Den 11 september klockan 16.00 är det dags att bege oss ner till malmö..och att det är en lördag gör ju inte saken sämre...sundsbussarna innan!!
Kommentera

Sv: Årskort!!
Dream Team: he he .. ja =)
Kommentera

Sv: Årskort!!
Bonzo_: Ja, långa stolar blir det.. ;)
Kommentera

Sv: Årskort!!
HasseT: Allså om du vill förlänga din stol om du har de! Jag har stol som jag har suttit på 7 år nu inne på mitt 8 de år... =)
Kommentera

Sv: Årskort!!
qp: he he .. =) ok jag får kontakta kansliet....

Tack...
Kommentera

Sv: Årskort!!
qp: Vilka jävla årskort? jag har ett årskort ett vanlgit alltså, man får väl inget brev om de?
Kommentera

Sv: Årskort!!
Bonzo_: Hej, för att trösta dig så tror jag de flesta har fått sitt brev från RBK så det väl därför det står still;)
Kommentera

Sv: Årskort!!
Det var ju lönt att skriva här ju..Inte konstigt att det står still här inne! =)

Tack för svaren! *ler
Kommentera

Årskort!!
Nån mer här inne som inte har fått brev i från rögle om att förlänga årskortet ?? =/

( Jag har inte fått mitt ännu .. men jag vet att några som har fått sina nu)
Kommentera

VM-godis
Henrik Lundqvist, Jörgen Jönsson och bröderna Daniel och Matthias Tjärnqvist, alla fostrade i RÖGLE BK.
Visserligen försvann Henke som junior till Frölunda, men ändå.
Stort tycker jag.



Hälsningar
Jan Linde
Kommentera

Sv: En plats kvar??
Joinzzon: Han gjorde en hel del mål i ettan vilket kanske inte är något att höja på ögonbrynen för men han vet trots allt hur man skickar in pucken i mål. Han är ingen blixt på isen men om han nu kan göra mål så tycker jag att man ska ha råd med en sådan spelare i en bra femma.
Det är ju inte så att vi har några supermålskyttar, i rätt miljö kanske Gath kan vara det. Jag har faktiskt ingen aning men jag vill gärna att det ska vara som jag skriver:) Såg dock det lilla han presterade mot MIF och då såg man ganska tydligt att han till skillnad från många i RBK går rakt mot mål.
Kommentera

Sv: En plats kvar??
Nicke:
Gath.
Om man värvar en ny spelare så bör han ju höja kvalitéten o inte skaffa någon utfyllnadsspelare.
Utan att ha sett honom spela så kan inte jag se att han kan gå in i någon annan kedja än den 4:e.
Kommentera

Sv: En plats kvar??
Joinzzon: Oki, Carlsson kanske inte är någon supercenter:) men om vi kastar in Tom och sätter Carlsson som forward så måste vi kasta bort en annan bra ytterforward, vem av dom? Detta blir ingen lätt uppgift.
Kommentera

Sv: En plats kvar??
Nicke:
Som jag ser på det hela så fattas det en center. Jag tycker inte att MC ska spela center, dels för att han är en urusel tekare sedan så vill jag ha honom som en speedig ytterforward. Henke som 2:e center Tom som 3:e o Mr X som 1:e center.
Kommentera

Sv: Percys nya karriar
Mygel: Den var bra lol man slutar inte att förvåna sig över hans påfund
Kommentera

Percys nya karriar
MIF forsoker pa alla satt o viss dra in mer cash. Nu lanserar man en web TV med Percy.

www.subservientchicken.com/
Kommentera

Sv: En plats kvar??
Mygel: Här kommer den rätta raden:)

Goalies: Fransson (Wolle)

Arla - Henke - Pettersson
Karma - Josef

Starck - Mr:C - Linden
Blanck - Persson

Tano - Carlsson - Gath
Mr:B - Bya

Pelle - Bergstrom - Hall
Sjögren - Mardin

Extra: Tom
Kommentera

Sv: En plats kvar??
Thomas17Srsen: Forstar inte heller riktigt hur man har planerat. Det har ju deklarerats att det skulle varvas en back o en center till, men som det ser ut just nu sa ar det bara plats for en back till, max. Nuvarande lag:

Goalies: Fransson (Wolle)

Arla - Mr X - Petterson
Karma - Mr X

Stoffe - Carlsson - Linden
Josef - Persson

Tano - Tom - Henke
Blanck - Bya

Pelle - Bergstrom - Hall
Sjogren - Mardin

Extra: Gath

Det trista ar att spelarna i 4:e formationen antagligen kommer att fa begransat med speltid :(
Kommentera

En plats kvar??
Om jag har fattat det rätt efter Albrandt blev klar, så är det bara en plats kvar i truppen, när det gäller utespelare, så det lär väl inte bli något affischnamn. När man tittar på hur dom sista 6 matcherna förra säsongen, så såg man att man var på rätt väg med truppen, så det var nog vettigt att behålla så stora delar av truppen inför säsongen 2004-05. För med facit i hand hade Mats Waltin valt att spela med vanligt system från början, så hade det förmodligen blivit en bra säsong.
Sedan är det en vakans på målvaktssidan, kommer Volle att fortsätta??,förmodligen om han gör det så blir han nog 2 dre målvakt.

Önskar alla RBK-fans en trevlig sommar.
Innefattar även dom som har retat upp sig på mig.

Hälsningar
Jan Linde
Kommentera

Sv: Kung Österby
Fransson:
Han kom från snön i Dalarna åkte sedan ner till "plattlandet" o blev "Kung Österby" Saknade snön o skoteråkandet o blev hockeyspelare på heltid i Umeå o fick sedan chansen att spela i ES hos fågelholkarna.
Jag ser inget konstigt i det. Det var ju någon som gick från Rögle när vi spelade till i ES till fågelholkarna ....
Det suger bra mycket mer i mina ögon, men jag överlevde det oxå ....
Kommentera

Sv: Kung Österby
Belix: fan , trodde jag redan anmält mig, jaja, fixat nu i alla fall!
Kommentera

Sv: Kung Österby
Fransson: Om vi ska ses på festen bör du kanske anmäla dig
Kommentera

Sv: Kung Österby
Joinzzon: Kung Österby? han som saknade snön och drog upp till norrland? han som sedan flyttade ner till rögle?, nä, justb det...MALMÖ, i mina ögon inte värt många öre!!

ses på festen, landskronapågarna kommer rocka fett!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Kung Österby
Nu har Kung Österby lämnat fiendeland o åter dragt hem till sina kära skoterskogar. Nästa säsong ska kungen spela i Leksand.
Kommentera

Sv: Ska det ga denna gang...
Ljunggren:
Detta forumet är överlägst alla andra vi har haft.
Kommentera

Sv: Ska det ga denna gang...
Ljunggren: Likriktning fördummar.
Kommentera

Sv: Ska det ga denna gang...
Stigsson: Det är möjligt att det ligger i tiden att bejaka sina eventuella vouyeristiska böjelser. Om inte annat bekräfta ju alla s k dokusåpor detta. Men att det skulle vara förenligt med ett sunt supporterskap? Nä....
Kommentera

Sv: Ska det ga denna gang...
Ljunggren: Jag skrev inte att man ska göra som alla andra. Vad jag skrev var att det är intressant att se vad de andra har för sig och det gör man enkelt här eller i liknande forum.
Kommentera

Sv: Ska det ga denna gang...
Stigsson: Det beror hur på hur man ser det. Att alltid springa åt samma håll som alla andra, har sällan visat sig särskilt givande. Men det är klart - är man nöjd med att bräka i flock är kanske Sportsnak rätt forum. Överbevisa mig gärna!
Kommentera

Sv: Ska det ga denna gang...
Stigsson: Men där har vi ju det andra forumet.
Kommentera

Sv: Ska det ga denna gang...
Ljunggren: Det är väl ett av forumets styrkor att man kan hänga med och kolla in vad som sker i andra klubbar också.

Att stänga in sig och de sina i en egen liten värld utan att ta intryck utifrån är inte särskilt utvecklande.
Kommentera

Sv: Ska det ga denna gang...
Ljunggren: för att det är snyggt åsså sitter alla länkar och mycket på rätt plats.
Kommentera

Sv: Innebandyn
eliasson: Ett förtydligande
Att vara med på årsmötet fodras medlemskap i AIA säsongen 03-04 ingen föranmälan för att komma krävs.
För att vara med att lira innebandy så ska man vara medlem antingen säsongen 03-04 eller vara ett av guldfansen. Ingen föranmälan krävs bara att komma.
Samma sak gäller för årsfesten medlem eller guldfans däremot krävs det att man föranmäler sig.
Kommentera

Sv: Innebandyn
eliasson: Klart du ska anmäla dig till årsfesten - men du måste såklart vara medlem i AIA!
Kommentera

Sv: Ska det ga denna gang...
Fattar inte vad det är som är så dj-vla bra med Sportsnack. Den åker ju upp & ner värre än Solna AIK. Dessutm stryker det omkring en massa löst folk från andra klubbar här. Enligt min mening är ett eget forum det bästa.
Kommentera

Sv: Innebandyn
eliasson: Måste man anmäla sig till innebandyn eller är det bara att dyka upp, menar jag naturligtvis
Kommentera

Innebandyn
Måste man anmäla sig till svenska spel.
Kommentera

ALLAS "kickoff" inför säsong 04/05 8 maj !!!
Sååå underbart fett och kul !
Sång mitt i våren, kan det bli bättre ?
Anmäl er nu ca 25 RBK lirare är götna...
Kommentera

Sv: Ska det ga denna gang...
Belix: Från och med idag så kör man på den egna servern som man hela tiden har önskat sig för att detta skall gå att driva på ett acceptabelt sätt.
Kommentera

Sv: Ska det ga denna gang...
Mygel: Änn så länge är det enbart provverksamhet . Och tills vi ser att den håller vad man kan begära så avaktar vi med att göra denna till en länkad gästbok
Kommentera

Ska det ga denna gang...
Harligt att det ar igang igen. Men har nagon snackat med Marcus???
Kommentera

Ny start
Frågan är väl, hur länge håller det denna gåmg???

Jan Linde
Kommentera

Sv: Testar
Härligt!
Kommentera

Sv: Testar
GÖTT att Sportsnack är tillbaka!!
Kommentera

Sv: Testar
Röglekungen: Visst är det perfekt men innan vi bytar till denna boken får vi avakta och se hur det hela utvecklas här med serverproblemen
Kommentera

« · 396844 · »