Fler än jag som har bekymmer med HS ikväll?
Jag har en lång stund försökt att komma in, står bara att det är kö, är många inne på HS nu.
Och nu när jag nu kom in, så är det 17 online, skumt!
Sannes: Haft ruskiga problem. Och när jag det ser ut som om det skall fungera får jag upp att det är kö för att komma in.
Sannes:
Äääh tig, kvinna. Att vi var lite före vår tid för 4½ år sedan är väl knappast något som du ska hacka på nu.
Ja, för er andra så är det alltså tidsangivelsen på två inlägg i MODO-boken som inte riktigt stämmer överens.
Fick idag info om att det var kö för att komma in på HS. Det imponerande var dock att informationen sa att 25st var online + 40 gäster. Berodde det på något arbete eller kommer det bli överbelastning så fort serien drar igång.
Marcus:
All annan surfning har fungerat perfekt. Endast Hockeysnack som inte fungerat.
Marcus:
Här på jobbet är det Song Networks. Hemma är det Örnsat, ingen av dessa har jag kommit in med.
Meta guru: Exakt! Det är samma problem idag. Så nu har jag tillfälligt bytt namn-servrar och kör på dessa tills dess att dom får ordning på situation. DNS-erna är utsatta för ddos-attacker som tydligen inte är så lätta att skydda sig mot pga. hur Internet är uppbyggt.