jens_88: Jag vill att han ska välja ES men en del av mig vill det inte, jag känner för stor rädsla att han skulle hman hos någon konkurent, det är åt helvete )=
Timrå Icon: Som s.k. expert inom hockey så har han efter fjolårets debakle med tippning slutat med detta. En del kan i alla fall lära sig även efter 50 vårar. Så var det med expert-tipset. Ljushuvvet från i morse har en del att lära....O,key grabben är bara runt 20 bast, så ha har ju tiden för sig.
Vad hände i andra jo att Halonen fick matchstraff, sedan fick Timrå ytterligare 4 två minutare.
Sedan i ett upp stick där AIK:s målvakt ska rensa ut pucken och assisterar till 1-3.
Hedström fick Sitta av Halonens 5 sedan har han fått spela lite på Röymarks bekostnad.
Högström som starta som 7:e back spelar för Halonen.
Nr vet jag inte vem det är, det är antigen Örnerud eller Hertzberg. Någon av dessa är det som inte spelar idag tillsammans med Larsson som är skadad. Min gissning är att det är Örnerud som spelar.
Timrå Icon: Timrå spelar ju så jävla uselt så det är inte sant. Det här kommer gå åt helvete med dunder o brak. Fy faan! Skärpning era jävlar! Tacka vet jag jurgårn. De e lage de...
berra: Sa att jag skulle fundera först med sambon, dom skulle ringa imorgon. Vill ju helst hitta ett dreambox nätverk :P Så man får se ALL hockey med Viasat också.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·