Olle: Stockholmarna är lika dumma i huvudet som italienarna. Håller bara sig själv närmast och skiter i andra. Men jävlar ta om inte det får kungliga faciliteter i bondeträsket då bölar de som små småbarn på julaftonen som inte fått vad de önskat sig i julklapp och pratar om komplott!
RubinCarter: Nåja, nu är det ju faktiskt så här att vi inte hade vetat något alls innan periodpaus om det inte hade varit för att en gnagare sitter och knappar febrilt på sin Iphone mitt under match så det tycker jag faktiskt är bra gjort. Sen får man ju ta att han/hon tokhejar på det andra laget.
Johnny Bravo: Endera är dom ju löjligt oförberedda på att två elitserielag spelar hockey i deras skithall eller så är det ju någon som jävlas. Kan vara en fördom men "huvudstadsbo" och "hjälpsam" är två saker som skär sig lite i mina öron.
nixXz: Nu drar du i fel spene för jag har absolut ingen aning hur det där upplägget ser ut i år. Jag tror att du får alla matcher i det paketet men ta inte mitt ord på det utan läs på deras hemsida istället :)
nixXz: Förrförra säsongen kunde man köpa säsongkort till TV med bara Timrås macther, inför förra säsongen ändra dom till C MAX, det gjorde så man kunde se precis alla macther varesig man ville eller inte och självklart lag dom på någon krona också.
haha nej inte billigt alls, tror jag är uppe i 750 eller runt 800.
Olle: Bra? Bra är det om TIK blir utspelat ikväll och sedan krossar aik totalt i serien. Vi slog väl aik rätt komfortabelt i en förort till sundsvall ifjol hur det gick i serien kommer väl alla ihåg... Jag vidskeplig närå!
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.