pedde:
För oss Timrå Ik fans är det mycket skönt att ni slapp honom..Våran KUNG är ju våran..Ni får aldrig tillbaks honom..Vare sig han är tjurig eller inte..
RTS:
psalm 64:7 du är en idiot..Om du känner på dig att du passar in i den så är det helt ok..
Att du aldrig har gillat mig känns så mycket mindre viktigt för mig..Vill du ödlsa tid och energi på mig så är det helt upp till dig..
Jag tycker o tänker precis som du..När en som Sune hoppar på en av de mest seriösa skribenter i hela HS historia får han räkna med att bli idiot förklarad..
Att Sune, Roffe och en del få andra får lite skit efter dessa få har gett ut en del skit har inget med att dom är idioter eller inte..Ramlar det ut piss i deras skrift så får dom piss tillbaks..
Psst..Du är ju inte direkt känd för nyanserade inlägg heller precis..
RTS:
Tydligen så sympatiserar du med Sune iom att du valde att klaga på mig..
RTS står för räddningstjänst va?? Kan du vara stor Granström??
Sune: Jag har såklart inga skäl att argumentera mot dig i vad du anser mig vara. Skulle jag kunna utge mig själv för att vara profesionell i det ämnet på något vis, menar du? Vi verkar dock ha analyserat och sett matchen på väldigt olika vis (ditt inlägg i SAIK-boken bevisar ju bara det ytterligare), så att vi skulle kunna komma något närmare varandra m.h.a lite meningsutbyten ser jag nog inte som så värst sannolikt.
Alla ni som slänger ur er klagomål och diverse missnöjesyttringar härinne till höger och vänsterjust nu - jag förmodar att ni har analyserat och tänkt igenom hur det här väldigt tråkiga läget har uppstått från början, och varför det ser ut som det gör just nu. Ja, att bara klaga för klagandets skull, och för att några spelare eventuellt inte presterar i nivå med vad man gjort tidigare, det får ni förstås göra om ni känner att ni behöver det och om det eventuellt gör att ni mår bättre. Frågan är väl om det är vad spelarna behöver just nu. Ja, det energitapp man redan lider av i så hög grad lär väl knappast bli bättre av att vi supportrar kastar mer pinnar på glöden.
Visa istället lite mer förståelse för i vilket utsatt läge spelarna befinner sig. Det är ju knappast de friska, men trötta, spelarnas fel att man inte orkar prestera bättre än man gör. Ska någon ställas till svars på något vis så är det väl vår sportchef vars icke-agerande i viss kombination med oflyt orsakat att vi har så få friska och pigga spelare tillgängliga.