1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591413 inlägg · 6216 ämnen

Älska Timrå alltid alltid

« · 795810 · » Till forumet

Sv: Älska Timrå alltid alltid
pedde: Men det är ju du! Pedde-Peddo... Hur är det med ryckningarna så här off-season? Du längtar väl inte liite tills Pite havsbad öppnar upp lilla bassängen va?
Kommentera

pedde:

För oss Timrå Ik fans är det mycket skönt att ni slapp honom..Våran KUNG är ju våran..Ni får aldrig tillbaks honom..Vare sig han är tjurig eller inte.. 

Kommentera

Tja..."muppjonte"är överskattad o stor i truten...det är allt o tro mig, jag har känt till grabben sen han spelade i saiks juniorlag...stor i truten som sagt...och om han inte vore så j-vla tjurig o envis så skulle han vara en ganska kass hockeyspelare med otroligt svagt psyke...grinar sig från NHL...patetiskt!!! Vi är glada här i skeå att vi slapp jonte !!
Kommentera

Teamreux: Varför fär dom spela så lite för? Dom räcker inte till.
Kommentera

gud: Amen!
Kommentera

Kattiz: Javisst så kanske det är men... då måste vi ju bredda truppen ännu och låna ut vissa spelare till allsvenska klubbar som vi på kort varsel kan hämta hem.

Jag tycker att Sjölund är den junior som ligger närmast att färga in men sen är det ganska tomt, tyvärr.
Kommentera

RTS:

psalm 64:7  du är en idiot..Om du känner på dig att du passar in i den så är det helt ok..

Att du aldrig har gillat mig känns så mycket mindre viktigt för mig..Vill du ödlsa tid och energi på mig så är det helt upp till dig..

Jag tycker o tänker precis som du..När en som Sune hoppar på en av de mest seriösa skribenter i hela HS historia får han räkna med att bli idiot förklarad..

Att Sune, Roffe och en del få andra får lite skit efter dessa få har gett ut en del skit har inget med att dom är idioter eller inte..Ramlar det ut piss i deras skrift så får dom piss tillbaks..

Psst..Du är ju inte direkt känd för nyanserade inlägg heller precis..

Kommentera

gud: Menar du Krister? Han dansade 1 vinter.
Kommentera

gud: Tro vad du vill det skiter jag i, det är bara väldigt sorgligt att se hur idiotförklarar en Hs medlem efter den andra.

Alla ni andra: Timrå kommer att vara ett annat lag efter nästa uppehåll,om vi får tillbaka 4-5 spelare.
Forza Timrå!!!
Kommentera

RTS:

Tydligen så sympatiserar du med Sune iom att du valde att klaga på mig..

RTS står för räddningstjänst va?? Kan du vara stor Granström??

Kommentera

gud: Konstruktiva inlägg som vanligt , "inte för att jag på något sätt sympatiserar med sune´s inlägg".
Kommentera

Bo Bly: Precis! Jajamen, då blir det gasen i botten som Eddie brukade kläcka ur sig när det begav sig.
Kommentera

Ambroo: Tycker att det ser ut som vissa spelare går på hörntänderna. 3 matcher till sen vila.Nåra spelare tillbaka då är det bara att tuta och köra igen.
Kommentera

Ambroo:

Skål ditt helvete!! ;)
Kommentera

Ambroo:

Hehe.. Killen kan inte ha varit nykter någon gång!! ; )
Kommentera

4EVER: Skål på dig ditt jon!;-)
Kommentera

Sune verkar ju vara en kul kille, NOT!!
Lider med er andra schysta TIK:are...

SKÅL PÅ ER! (Obs! inte Sune)

SAIK
Kommentera

73Sjöbba: Laine är fortfarande i mitt tycke inte en elitseriespelare.
Kommentera

andyo: Men vad är det som har hänt? Bara för att folk visar sina känslor för Timrå genom att bua så lägger han helt av att tacka klacken?

Han har väl alltid tackat klacken förut? Jag trodde att han valde Timrå IK dels för supportrarna, dels för själva stämningen i laget och dels för att vi hade/har ett riktigt bra lag.
Kommentera

4EVER: Så det krävs alltså inte mer? Det gjorde det iofs inte för Kjell Roos heller, men han var gift med vraket;-)
Kommentera

andyo: Nä, saknar man vissa andra ingredienser i det dagliga livet kanske en sån trivial sak är jätteviktigt. Men jag har ett gott råd, skaffa en hobby! gärna en på ideell basis så det slipper bli en massa avundsjukt gnäll på vad man har för inkomst.
Kommentera

Sune: Jag har såklart inga skäl att argumentera mot dig i vad du anser mig vara. Skulle jag kunna utge mig själv för att vara profesionell i det ämnet på något vis, menar du? Vi verkar dock ha analyserat och sett matchen på väldigt olika vis (ditt inlägg i SAIK-boken bevisar ju bara det ytterligare), så att vi skulle kunna komma något närmare varandra m.h.a lite meningsutbyten ser jag nog inte som så värst sannolikt.

Kommentera

Ambroo:

Nää... menar du att det är så illa!? :)

Palten köper jag men hela flaskan måste nog ner innan brallorna åker av för Kikki... Huvva!
Kommentera

andyo: Visst. attityden på mina inlägg har att göra med min frustration och promillehalt att göra nu. Men ni har som vanligt rätt.
Kommentera

Hedström först in i omklädningsrummet utan att ens ha tackat klacken.

Vad är det för Crippe-fasoner han har fått för sig? Att tacka klacken gör så mycket gott och tar så lite tid. Så varför skall han inte kunna göra det?
Visst... om han inte känner för det så skall han väl inte göra det heller.

Men vad är hans åsikt egentligen? Tycker han klacken är för dålig? Vad vill han att vi skall göra? Ge en megafon till varje supporter i klacken?
Kommentera

73Sjöbba: Fattar inte hur du kan säga nått sånt. Allt detta för att han inte tackar klacken på två matcher? Helt jävla otroligt.

Visst är det roligt när man ser att spelarna bryr sig om supportrarna, men att det var så här viktigt för vissa personer visste jag verkligen inte.
Kommentera

4EVER: Singelmalt? Är det när man käkar palt och masturberar till Kikki Danielsson i ensamhet?
Kommentera

Mappe: jo, $känslor
Kommentera

Dream Team: Har bara en sak at säga, AMATÖRPSYKOLOG! Snälla för en gångs skull sluta fjanta dig! Enda stället där det kanske har funnits tillstymmelse till glöd är väl mellan öronen på dig, men det är nog urbrännt sedan lång tid tillbaka vid närmare eftertanke.
Kommentera

73Sjöbba: Jag håller med Frella m.fl. Hedström är KUNG, han visar känslor. Han vill så gärna vinna (mentalt) men kroppen är som ett vrak. Han har haft kass försäsongsträning men har matchats stenhårt ändå (både i TIK och tre kronor). Förlusten idag mot saik ( som han kanske har en liten gås oplockad med) känns nog jävligt tung. Detta var nog en match som han väldigt väldigt gärna ville vinna. Han är dålig förlorare och besviken som fan. Konstigare än så är det inte.
Kommentera

Ambroo:

Håller med dig, singelmalt ska det vara... :)

Sitter lite skönare efter segern i.o.f.s... ;)

Ljuger webradion eller är Jonte allt annat än het just nu... Hörde knappt karl´n nämnas!

SAIK
Kommentera

Laken: Han kanske har tennisarm?
Kommentera

Lemmy: Själv ska jag gå och skita... Vi hörs senare broder!
Kommentera

73Sjöbba: Fy f-n vilket klockrent inlägg! Tack!
Kommentera

Kattiz: Nu syftade han väl främst på Österrikaren, men du har helt klart en poäng. Jag tror dock inte att en minut här och en minut där skulle göra nån större skada och jag tror inte heller att det skulle tära så mycket på förstalinen...
Kommentera

Frella: Jag är inte missnöjd på vad Hedström levererar, utan hans attityd mot publiken
Har läst någonstans att en spelare är aldrig större än laget.
Kommentera

Teamreux: Tomas Larsson är bättre än både Sjölund och Österholm. Svårare än så är det inte.
Kommentera

Ambroo: Haha, ja du det var en klart godkänd åtgärd. Själv tar jag en redig slurk av min halva Jack Daniels, mmmm!
Kommentera

Dream Team: De som spelar ska ha en eloge - jag fattar inte hur de orkar ladda om mentalt till match varannan dag.

Men coachningen förstår jag inte - 5 backar - varför då?
Var Moe så dålig? Är Svebba fortfarande skadad - varför då ombytt??

SAIK körde med 4 femmor varav den 4:e funkade som avlastning med en junior född 1988, målskytt blev han oxå...
Dom spelade ca 5 - 8 minuter

Hur mycket våra avlastningsspelare spelade vet vi ju 0 min!!

Då blir ju nästa fråga:

Vad har vi för juniorverksamhet där J - 20 laget ligger i topp i norra superelit
men inte en enda kan avlasta i a-laget? Håller J-20 serien så dålig klass?
Kanske det är så... vad vet jag.... en amatör....
Kommentera

Lemmy: Det bästa är ändå att svepa en single malt (och då menar jag hela röret) av valfritt märke och en gång som denna även av valfri årgång:-)
Kommentera

Talangscouten: Hade agerat på samma sätt själv om jag varit Hedström, då det är han som dragit runt laget på slutet(innan de två-tre senaste matcherna) så har han i mina ögon rätt att vara så pass besviken efter en match så att man skiter i klacken. Skönt att vi iaf har en spelare i laget som visar känslor är min åsikt.
Kommentera

Dream Team: Väl skrivet, klart man förstår att vissa är frustrerade, det har man all rätt att vara. Jag tycker dock att man ska andas lugnt, räkna till tio eller så ta till ett ordspråk: Tala är silver Tiga är guld. Ibland stämmer det väldans bra.
Kommentera

Alla ni som slänger ur er klagomål och diverse missnöjesyttringar härinne till höger och vänsterjust nu - jag förmodar att ni har analyserat och tänkt igenom hur det här väldigt tråkiga läget har uppstått från början, och varför det ser ut som det gör just nu. Ja, att bara klaga för klagandets skull, och för att några spelare eventuellt inte presterar i nivå med vad man gjort tidigare, det får ni förstås göra om ni känner att ni behöver det och om det eventuellt gör att ni mår bättre. Frågan är väl om det är vad spelarna behöver just nu. Ja, det energitapp man redan lider av i så hög grad lär väl knappast bli bättre av att vi supportrar kastar mer pinnar på glöden.

Visa istället lite mer förståelse för i vilket utsatt läge spelarna befinner sig. Det är ju knappast de friska, men trötta, spelarnas fel att man inte orkar prestera bättre än man gör. Ska någon ställas till svars på något vis så är det väl vår sportchef vars icke-agerande i viss kombination med oflyt orsakat att vi har så få friska och pigga spelare tillgängliga.

Kommentera

Bo Bly:

Om du tycker att det inte är konstigt, vad är då skillnaden att en spelare kräver att publiken ska vara bra i motgång, o när dom nu är det så kan man ändå inte tacka. Hedström kräver att ingen ska bua, men han vill själv inte tacka publiken. En mycket konstig ekvation som inte går ihop...
Kommentera

Laken: Amen! Förutom att man kan byta plats på Warg och strålman och kanske lite mer beröm till Hahl
Kommentera

Bo Bly: Kan man inte lyfta klubban 5 cm och tacka för stödet ändå? Konstigt.
Kommentera

Talangscouten: Näe?

Nu leker jag bara med tanken litegrann. Anledningen till att Hedström nu gör som han gör kan vara för att han inte känner för det. Vet inte om ditt minne räcker så långt men jag vill minnas att han den här säsongen hoppat å slängt upp näven i luften å vrålat sin glädje mot klacken flera gånger iår. Nu går det inge vidare för laget, allra minst han själv som förmodligen är enormt sliten. Då gör inte Hedström något som han inte känner för, något som är äkta.

Vad beträffande Crippe så var läget helt annorlunda. Förmodligen har han en helt annan syn på supportrar och klackar än vad Hedström har. Känner den där familjen lite, och det skulle inte förvåna mig för fem öre att det var så.
Kommentera

RTS: Fan vad min 4jaärde Timrå tröja kändes skön, Riktig roberlibobban känsla i denna. Skönt med orginal.
Kommentera

Hedström - en diva?
I alla fall tackade hela laget publiken och klacken utom just #71. Varför?

Skyll inte på domaren.

Timrå kämpar och kämpar men orkar helt enkelt inte alla 60 minutrar. Det måste vi supportrar ha förståelse för med tanke på alla skadebekymmer vi haft och har.

Skellefteå vann fullt rättvist.

Spelarbetyg:
+++++ - Anton Strålman
++++ - Fredrik Warg
+++ - Peter Regin
++ - Riku Hahl
+ - Oscar Sundh
Kommentera

Några som idag inte någon skugga skall falla på är "supporterklubben"
Jag måste säga att pga rådande situation sköötte sig publiken bra idag, hyffsat tryck! i Eon och bra pb siffra, 5208 om jag inte missminner mig.
Dagen Ros till alla Tikare!!!
Kommentera

« · 795810 · »