1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590817 inlägg · 6217 ämnen

Apropå nånting...

« · 927937 · » Till forumet

Sv: Apropå nånting...
Dogsbite: Wilson lär nog göra vad han kan för att trigga LSK också. Snacka om revansch för honom om de spelar bort GIF från den allsvenska platsen.
Kommentera

Dessutom har giffarna båda sina ordinarie forwards borta. Patriksson skadad och Nemelo avstängd.
Dom har slarvat bort det här guldläget. Nu kan dom se fram emot en tredje raka säsong i superettan och publiksiffrorna kommer förmodligen minska drastiskt. Och nästa säsong är det bara två lag som går upp igen.
Kommentera

Dogsbite: Må så vara, men vinner GIF spelar det ingen roll hur Häcken spelar, då går GIF upp.
Kommentera

Jamenvafaaaan. Så otroligt onödigt av Giffarna. Egentligen tror jag fortfarande att det ordnar sig. Men som om inte det skitnödiga spelet i straffområdena var nog så fixar sig Tarmola en avstängning med en onödig eftersläng och så Erkanknuffen på domaren på slutet... Med Patriksson redan borta. Foppa på topp mot LSK?

RR2 är grym på Patronforum. Thats the spirit!
Kommentera

Röda Tallen: Klarar man inte av att säkra den allsvenska platsen hemma mot Degerfors så kommer man inte att klara det borta heller.
Grattis Häcken!
Kommentera

... så skrev jag det här 2007-09-07 kl 20:34.

"SV: SCA-CUPEN
Snoop:Jag hoppas Brynäs gör en Leksand.Bäst på försäsongen o sen ur ES!"

Hoppet kanske besannas mer än vanligt. Hoppet om en ädlare valör för oss lever även det vidare.
Fortsättning följer.
Kommentera

Hahl Bundy:

Nu var ju Brynäs inte bäst på försäsongen,utan det var väl HV;)
Eller har jag fel Åke The Myth?
Kommentera

Hahl Bundy: timrå bröt brynäs förlust svit, matchen efter bryter dom frölunda's vinst svit, och brynäs kommer ju förlora på tisdag borta mot frölunda, då har ju brynäs en liten "förlust svit" igen, kan inte timrå utöka den sviten ist för att bryta den ! timrå är otroligt bra att bryta sviter posetivt och negativt !
Kommentera

adde_1337: var så klart inte riktagt mot hahl Bundy utan till alla timråiter
Kommentera

adde_1337: Positivt...
Kommentera

mikenomad:
Ljungskile inget att spela för?
Hm, vad tror du dom helst väljer, en bortamatch i Göteborg eller en jobbigresa till konstgräs i sundsvall, nog tusan kommer ljungskile försöka göra sitt, tro mig.
Kommentera

Så tolkar jag det här som att inte Tenkrat spela imorgon heller;
Kommentera

Ambroo: Näe men däremot så lär han spela på Tisdag.
Kommentera

Röda Tallen: Naturligtvis så menade jag ju det, men tack ändå magistern...
Kommentera

Ambroo:

Kom in i matchen va...
Kommentera

... så gjorde Oskar Johansson mål för Sundsvall idag. Hoppas han får mer istid där nu.
Sundsvall ser förresten skapliga ut i år. Kanske kan dom tom nå en playoff plats.
Kommentera

Röda Tallen: ähh det här klarar giffarna av,ty dom brukar spela bra mot göteborgslagen,funderar på att ta mig upp till ljungskile på lördag,tåg o buss c:a 1tim,20min.
Kommentera

Röda Tallen: Kul! Tråkigt dock att han inte får chansen i J20-landslaget, men lirare som Emil Bejmo och Tobias Forsberg är väl bättre...
Kommentera

fighter: Vem hade du tänkt skall kliva fram när de enda som kan göra mål är borta? I och med dagens förlust så blir det nog svårt samt att det är så typiskt att Giffarna är sämst när det gäller.
Kommentera

Ambroo:

Om jag åker ner på Djurgårdsmatchen, får jag sitta brevid dig på tåget då? Vi kanske kan ha lite expertsnack då?
Kommentera

Sune: Du kan få sitta i mitt knä...
Kommentera

Ambroo: Surrade med Willy igår och han ska också med ner till Stockholm. Får med mig Sedergren också.
Kommentera

ChriZt3r: Spännande! Men jag har Sune och det räcker...
Kommentera

LingaN: Lustig får väl göra mål då.se positivt på saken det gör jag,så länge det finns en chans att göra det på egen hand.det finns fler målgörare än dom 2.
Kommentera

fighter: Jag tycker att nån i GIF skall ta kontakt med nån i LSK inför kommnade match. Det har ju de senaste dagarna framkommit att lag från Sundsvall historiskt har goda relationer med lag från Västkusten i en annan sport så varför inte även inom fotbollen...
Kommentera

Så ligger Timrås "badboy" Petri Kokko först på 25e plats i utv.ligan.

NHLs poängliga så har vi 3 svenskar av dom 5 högsta 

Kommentera

Så verkar faktiskt dommarkåren fått nåt agg till våra kära länsgrannar.

hockeymagasinet.fpgroup.se/cld ... heter/18598.htm
Kommentera

Tvåtallar: Hahaha, pinsamt av han nästan :)
Kommentera

T T: Allt angående Boork passar ju in här.
Kommentera

actionleif: Äntligen fick man det besked man väntat på. Man undrade ju bara NÄR han skulle sluta, inte om...
Kommentera

...så ser jag med förväntan fram emot Kalles nästa mål. "Propellern" och "Fiolen" är avbetade från listan.
Kommentera

T T: Ang mål. Lintners mål i andra perioden nu mot HV lär förbli det snyggaste i ett par veckor. Jösses!
Kommentera

Olle: Tröttsamt att se vilken domarfördel FBK har haft i matchen. Överlag nåt som är jävligt tröttsamt att se i elitserien. Kompenserande hemmadomare
Kommentera

skriv i sär
Kommentera

Haha, Thomas andersson gav nästan SSK en utvisning för 6 man på plan när dom dragit målvakten :D
Kommentera

RocknRolf2: Jag sitter och tittar lite till och från men jag håller med dig. Av det jag sett så är det kanske den mest enögda domarinsats jag sett under den här säsongen. Pinsamt dåligt.
Kommentera

RocknRolf2: Nu såg inte Livs skada speciellt allvarlig ut från läktarplats men vilken hög nivå det är på burop och skällsord det är från publiken. Jag skulle skämmas om jag vore fbk-supporter...
Kommentera

Jensen_12: SSK ser bleka ut. Jag tippar att de är ett lag för kvalserien. Skapligt spel och skapliga kämpatakter men ständigt sarghörnsspel och oj så krampaktiga avslut. Brukar gnälla på att Timrå är ineffektiva men hey det är ju ingenting i jämförelse.
Kommentera

Olle: Problemet är nog just att många domare inte pallar för publiktrycket. De blir påverkade att publiken vrålar "öööööööö!!" så fort en hemmaspelare snubblar osv. Dessutom verkar merparten av domarna ständigt ha föregående utvisning/situation fastklistrad i bakhuvet vid varenda bedömning. Den där domarinsatsen var som sagt horibel, men det är inte direkt första gången
Kommentera

RocknRolf2: Undviker SSK kvalserien är det verkligen en sensation. Offensiven är en jämgrå gegga av slitvargar, med undantag för Videll som besitter kvaliteter ingen annan är i närheten av.
Och jävvlar, så dom får slita för sina målchanser. Chanser som man bränner delvis därför att man inte har någon sniper, men också därför att de ofta uppstår sent i bytet när dom har gnuggat sig mjölksyrestinna.
Ser ut precis som Timrå gjorde 05/06, förutom att man är ännu tandlösare framåt.
Kommentera

HJÄLP MIG !!!

...apropå nånting som inte har ett dugg med hockey att göra...

Jag har fått en fil av typen, VLC media file (.vob) och den vill jag nu klippa bort delar ur samt limma ihop resterande bitarna.

Kan någon ge mig tips om vilket program jag behöver för att utföra dessa åtgärder eller tar jag mig vatten över huvudet nu?

...och ja, jag vet att detta är otroligt off topic och jag har redan nypt mig i örat samt sagt - Aja, baja men jag fick iväg detta inlägg ändå. ;-)
Kommentera

pratarn: hur stor är filen?
Kommentera

Kerstin_k: ...runt Gigget...
Kommentera

pratarn: Okej. Prova Vegas Video eller Videomatch. Ingen aning om nån av dom tar vob-filer dock.
Kommentera

Vet ni vad man kallar en begynnande flint i Gävle?
Kommentera

Simmalugnt: Va?! Har Leif "Loket" Ohlsson varit i Gävle? ;P
Kommentera

Stårlman kan vara på väg mot NHL debuten!!! Se länk
Kommentera

Mathias: roligt om han får chansen, hoppas han visar vad han går för ;)
Kommentera

« · 927937 · »