janssonovich: Mousserat vin med bubblor måste du väl ändå kunna få i dig. Det är svingott. Satt på en buss med Jari "hockeyhoran" ifrån klacken. Kommer fan inte ihåg efternamnet på han nu till Stockholm och laddade upp inför fotbollslandskampen Sverige-Paraguay på Råsunda för några år sedan. Sverige torskade dessvärre med 1-2.
Sedan har jag även upplevt Sverige-Estland 0-1 på ett spöregnigt Råsunda - 97. Sverige missade VM-avancemang eftersom skottarna samtidigt slog Österrike hemma. Surt som fan. Men kul ändå.
Jag är en social prick jag :), angående solbrillorna så har jag sommnat i stolen och polaren hittade väll några roliga brillor och tog en rolig bild :)
Jag tycker bara det är trevligt att surra med folk på hs jag har mycket timrå vänner med så :).
Nu vet jag inte om du minns detta, men du jag och en av fagerströms den äldre bildade faktiskt engång i tiden en västerås klack under sca cupen mot Sundsvall om jag minns rätt :). Kanske väcker några minnen ?.
Cyklob: Jag förnekar inte min inblandning i det hela för det är säkert möjligt. Men jag kommer inte ihåg just detta. Men jag brukar göra en massa knasiga saker...
Cyklob: Själv har man ju bara träffat folk efter att man stött på dom härinne. Jag träffade tex Uno då jag var i Sundsvall under kvartsfinalerna, bara en sån sak! ;)