Anonymous: Med det förda resonemanget i dagens flora av inlägg kan vi med andra ord lägga oss ner och dö då. Allt är redan kört i botten. Vi kan lika gärna lämna W.O. i Kvalserien för hockeyn är död i Medelpad.
Godnatt!
Edit: En obildad pillertrillare som jag har inget mer att tillföra debatten.
Redigerad kommentar
superfalle:tja varför inte, så kan A-laget springa elljusspåret tills de spyr och kolla på bandade allsvenska matcher tills ögonen blöder. Borde vara relevant träning inför lilla SM.
De kan få bo på logementet på gamla LV-5. Kvällspermis ej tillåten!
Redigerad kommentar
superfalle:Skall inte Timrå betala Torps böter med våra spånsor pengar !
SÅ ATT VI FÅR NÅGOT FÖR DOM.
Patrick Polly: Nä ..men är han värd 590000 kr ?
Kanske 569000kr
Redigerad kommentar
Timrå IK kan idag meddela att man kontrakterat forwarden ROBIN LINDQVIST för resten av säsongen.
Redigerad kommentar
John K: ja? Den var ett svar på nectis inlägg below
"Vet inte om det tagits upp förut, men en bekant till mig såg Nubben himself jobba på en spelbutik inne i stan(manhattan) får han inga pengar från Timrå? :)"
Nybbe: Så inte nog med att man tagit bort hockeyglädjen och skramlat pengar från fansen samtidigt som man är på väg att skjuta föreningen ner i avgrunden, nu ska man även ta ifrån dem den enda medicinen som står i mellan fansen och självmord, dvs. starkölen?
Torp kan väl betala sin egen jävla böter? När han börjar sänka spelare som Jämtin samtidigt som han gör sitt på isen, då kan vi väl börja snacka om att betala av böter?
Torp har råd. Jag tycker att man kan vända på resonemanget, han borde betala av sin egen böter samtidigt som han betalar för fansens starköl i baren istället.
Magnus Rövarn : Vi lämnar fan inget W.O. i kvalserien!
Vi är Timrå IK, och lämnar W.Ö.!
Östrandsnisse: Åh store Gud! Nu ser jag krönet bortom horisonten i solnedgång efter ditt klargörande. Du skänker mig ro och sinnesfrid.
Amen.