Uno Gordon: Inte Brynäsarna inte, enl. deras egna fans är dom ju gullgossarna som aldrig gör en fluga förnär. Själv är jag betydligt mer skeptisk till deras inställning o Boork. Han satt ju själv i en VM-sändning som "expert" o sa att man ibland kan gå in o plocka nån. Det hade ju hänt nån "enstaka gång" som han uttryckte det.
El Aka Ali: Med all sannolikhet ja. Tror att Brynäs kommer att försöka brunka rätt bra o grisa en hel del. Det låter ju som så när dom säger att dom varit för offensiva o måste börja bygga bakifrån.
Hahl Bundy: Känner Månsson sedan tidigare och vet att han är svag för Timrå. Så egentligen hade det varit bättre att "Kung Sanny" klämde Dackell hårt mot sargen i stället. Men hur som hellst. Brynäsfans gillar inte Sannys hårdhänta behandling. Därför gapar dom så fort tillfälle ges.
Ambroo: Men han är en stöddig, kaxig diva som inte passar in i Timrå. Dessutom presterar han bara om han har nån som Bäckis som serverar honom. Att ha honom i första eller andra linen nästa säsong skulle vara en stor försvagning. Möjligtvis då till en tredje eller fjärde line, med möjlighet att stå framför mål i powerplay. Men han har ju gjort några landskamper och kommer säkert vilja ha betalt därefter. Så det finns säkert bättre spelare att hämta.
Men om han kan tänka sig att spela billigt för oss och hålla till i tredje eller rjärde så kanske...
Har du hört att han är på gång eller är det bara en egen tanke?
Skulle precis köpa en biljett på canal+ till kvällens match. Jag har telia 8mbit och det stog att min bandbredd är för låg. I testet jag gjorde innan så var den klart godkänd. Kan man inte köpa biljett alls om man har för låg bandbredd?
Röda Tallen: Någon diva är han inte, men resten kan jag skriva under lite på. Det är klart att han behöver någon som dukar upp åt honom, men han behöver nödvändigtvis inte användas i en producerande roll då han har andra färdigheter. Det känns dock som att han skulle vara given i PP.
Spelare kostar och en med Månsson kvaliteter gör det givetvis och jag tycker han får kosta ganska mycket innan vi avfärdar honom. Han är som sagt en spelartyp som vi saknar. Med en sån kille får vi en Magnus Nilsson gånger tre och det är bra för vi behöver fler som inte är snidare...
Vad jag har hört är vad jag har hört och det räcker.
Frågan är om det är så smart att lägga ut "gratismatcher". Inte för att vara en partypooper men:
1, det är knappast lagligt. 2, Canalplus kan säkerligen se om fler än ett ipnr är kopplad till samma adress och börjar nog, i bästa fall, stänga ner dom sändningarna.
Det lär ju bara vara den som förmedlar adressen som gör sig skyldig till något iofs.
Om man däremot vill vara Robin Hood så är det väl upp till var och en :) Tycker bara att det är lite missvisande att säga till folk att det är "gratis".
Olle: Canalplus plus kan inte se vilka fler som e uppkopplade på samma nätverk, händer hela tiden i fotbolls världen. Men det är ju bara vi Timråiter dom vet att det är gratis;)
Jensen_12: Det brukar kunna ta ett tag ibland. Men prova flera ggr, borde gå till slut med den linan du har. Förra året så var det segt ett flertal matcher, men till slut går det.
Efter två bra segrar hemma ser jag poäng mot ett hungrigt Brynäs borta som ren bonus. Nog så viktigt ändå att Hedström är tillbaka i spel. Åkerlund står igen, kan han hålla i vinstsviten? Han har i vilket fall redan gjort mer för Timrå än Asplund lyckades på två år typ.
Kul att Marttinen och Kokko har kommit igång på slutet. Det behövs!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen