Lyssnade just på Åkerlund i Webb-TVn. Han snackar ju jättebra, killen. Synd bara att han säger man hela tiden när han menar jag. Kan inte någon påpeka att det låter proffsigare om man säger: Jag lär mig något varje dag istället för man lär sig något varje dag!!!!!!
Olle: Det intressantaste är ändå att kommentatorn, som förövrigt verkar vara snusfull, ansåg att det var Brünas bästa hemmaperiod på ett bra tag och ändå var det som sagt kopiöst uselt att skåda.
Ambroo: Jag brukar i regel tycka synd om nervösa kommentatorer men den här påverkar ju direkt upplevelsen. Han säger inte namnet på spelarna under spelets gång och om han gör det så är det fel namn. Backlund sitter på bänken ffs.
mikenomad: Ja alltså det spelar ingen roll hur bra vi än är, jag får ändå hjärnblödning av såntdär. Hoppas vi slipper nåt liknande av Backlund/Åkerlund på ett bra tag. Vi har redan tappat nog med poäng på grund av trams
Gå till egenskaper (högerklicka på sändningen) och i det fönster som öppnas klipp och klista adressen som står vid plats (längst ner i rutan som dyker upp)
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.