RocknRolf2: Säg den jävla målvakt som hade plockat dom där två styrningarna. Det är så jävla oflyt så det är löjligt. Ska han ta nått mål är det väl 2-0 målet.
Det är större skandal att Timrå inte spelat bättre i powerplay än att vi har släppt in 3 puckar.
Timrå kommer knappast göra nåt mål framåt idag. Och stryk blir det på torsdag, var så säkra. Men vi måste spela in Backlund. I längden är han bäst för Timrå
RTS: Lugn i båten, ena vecka Superreserven som gör succe och ikväll inte värd en femöring... Vi är Timrå som aldrig ger upp ...att leda med 3-0 i hockey är det svåraste som finns ...brukar man inte säga så... ? Kom igen grabbar ! två snabba så är det match igen
RocknRolf2: Välkommen tebaks! Blev nästan orolig för dig eftersom det varit så tyst de senaste matcherna.
Ingen vidare fajt detta. Likväl: en reduceringspuck så blir det intressant. Självförtroendet är förmodligen hyfsat lättrubbat i brynäslägret.
Åkerlund, ja. Det var väl hyfsat väntat att han skulle falla igenom förr eller senare. Det finns en anledning till att han är andremålvakt. Och som en sådan måste han givetvis endast agera avlastare en/ett fåtal matcher någon säsong innan han, eventuellt, visar sig redo för en större roll.
Ambroo: han kommenterar lika bra som timrå spelar. . . säger rätt mkt det tycker jag, för dom verkar f-n imej spela där han har micken uppstoppad. . ..
Bragd-Birger: Upptagen från torsdag-måndag men har sett matcherna på tv. Tillbaka framför datorn och gästboken nu och laget skämmer ut sig. Känns sisådär, eller alltså jag var beredd på förlust idag, men jag blir galen av att man släpper in såna pajasmål. Superkurera Backlund nu, Åkerlund håller inte i längden.
Finska kedjan försöker i alla fall men är inte riktigt på bettet framför mål. Robin Jonsson har varit en besvikelse och Marttinen spelar som han gjorde de första 7 matcherna igen. Hedström ser i alla fall okej ut, men jag längtar som fan efter Tenkrat
RocknRolf2: Håglösare spel finns nog inte att hitta. Ren Bobcats-klass på rubbet såhär långt. 3-0 är ju, trots viss "medstuds" för Brynäs, fullständigt rättvist. Syf uttryckte det hela bra i intervjun - vattenskallarna hade visst julfest i Gävle ikväll..
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.