klimtakjaaka: ja jag vet inte hur det funkar, aldrig använt det. men kom ihåg jag ville se en match på bet365 eller nåt och då läste jag på forumet där på myp2p.eu att man i princip kunde se allt bara man fixade proxyserver nåt. orkade inte genomför det dock - men som jag förstått det är det detsamma som att surfa anonymt genom att koppla upp sig till en server som fördelar ett nytt ip nummer typ. massa internet mumbo jumbo jag inte kan dock=)
dr-nix: I min halvtpesimistiska mening så har Persson och RJ gjort en svag period där den förstnämnde tamefan max gjort två godkända byten. Backe gör ju däremot en strålande period. Han verkar ha tränat på spelet runt kassen också, eller är det bara jag?
Yellowcard: Haha jag ar ny pa det har med att inte kunna se matcher som vanligt hemma :P Vad ar sopcast? Ja det ar verkligen vart att kolla upp om man visste hur :P
saasta: ja sopcast är räddningen utomlands. men man kan väl ändra proxy eller nåt sånt där grejs i webläsaren.. kommer inte ihåg, så canalplus inte känner av vilket land man är i.. värt att kolla upp!
Yellowcard: Ja den funkar men sitter heller med swehockey och uppdaterar som en galning.....med ATG live spel i bakgrunden...lol...måste flytta hem snart
Sa det ska se ut :D Kan inte kommentatorn pa webradion prata med liiite med entusiasm nar Timra gor mal? >.< Han gor det nar Brynas narmar sig Timras mal..suck!