1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25

« · 1066943 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
fighter:
Så djävla skamligt dåligt som dom spelar idag !
Vart är farten, viljan...ja vart är allt !
Kommentera

man skäms för sitt älskades lags vägnar.
Kommentera

fighter: Låt dom springa som fan istället
Kommentera

Btw! Vad hände med Timo:S
Kommentera

låt dom gå barfota hem.
Kommentera

Cartman: utvisning i PP vad i helvetes satans jävla Lehtonen sänker ju oss i denna match faaaaaaan
Kommentera

Kvittera nu da! Chansen finns dar!!
Kommentera

Nu har man chansen. Upp till bevis
Kommentera

Herregud man ger ju bort matchen. Backen får pucken på blå och fyra röda killar backar ner och täcker backlund. Juniormissar rakt igenom.
Kommentera

powerTIK: Det än nästan som om att dom inte kan åka skridskor:(
Kommentera

satans jävla skiiiiiit va less man blir tappa 2 - 0 till 3-2 är ju bedrövligt kämpa på nuuuuuuuuuuu då som galningar visa moral
l
Kommentera

NEEEJ!!! Vafaan >.<
Kommentera

Men fyfan... vilken jävla skitmatch
Kommentera

Jävla skit!!!!! Man kan inte tappa 2-0 på det här sättet!!!
Kommentera

Uno Gordon: Fick ett skott på handen/armen, blödde som fan.

Skräp igen =/
Kommentera

Rooster23: Såg mest ut som ett "köttsår", dvs inte alltför allvarligt
Kommentera

Heleniz: Var det en matchsituation eller klev han av p.g.a. känningar i rygg/ljumskar?
Kommentera

Pärssinen skadad :( Skräp också

Backlund är ändå fortsatt bra :)

Nu vänder vi!
Kommentera

Det jobbiga nu är att om TIK gör mål så känns det som om Brynäs lätt kan kvittera. Men om brynäs gör mål så känns det kört.

FAN! Pärssinen skadad!
Kommentera

I spel 5-5 är Timrå bättre. Oj, halvchans Brynäs där...
Kommentera

Kom igen, snalla gor mal nu! >.< Maste lamna datorn om en kvart, gor mal innan dess och gor mig glad! Kampa Timra!!
Kommentera

powerTIK: Precis! Haller med dig!
Kommentera

Nu jävlar kör vi över dom där jävla tabletterna gasen i botten och lite mer disciplin så tar vi dom
Kommentera

dr-nix: Det är ju en fråga om att Rådbjär vill hävda sig. Jag kan ge mig fan på att det bara var ett missförstånd från challes sida. När det sitter 3 killar på utvisningsbänken så måste ju en domare kunna ha lite känsla och föra en dialog med en tränare när det ändå är en tilltrasslad situation.
Kommentera

dr-nix: där håller jag med dig dessutom har Rådbjär alltid varit en pajas när han dömer Timrås matcher men eftersom jag inte ser matchen utan bara hör den via webben så låter det som om att alla utvisningarna är helt onödiga och rent av jävligt klantiga rätt eller fel ?
Kommentera

powerTIK: jo men när ett lag har 3 killar på utvisningsbänken ska man ha lite tålamod som dommare, man kastar inte ut ännu en kille.
Kommentera

RocknRolf2: Per definition så borde man ju åtminstone kunna lämna tillbaka?
Kommentera

Lemmy: Har domaren satt en nivå får man väl anpassa sig. Det är möjligt att han varit petig i överkant. Men varör ödsla energi på frustration och ilska? Ser man att domaren blåser då får man ju lugna ner sig. Man kan ju inte fortsätta "up-tempo"om inte nivån accepteras. Sedan kan man synpunkter på det hela i efterhand. Men det är ju som i poker. Sitter du och gnäller över en pottförlust med A-A för att du inte bettade ut före flopp alternativt ställde all-in och åker mot skithand och sedan sitter och ältar skiten så kommer det ju fortsätta gå åt j-e för att du är grinig. Glöm och gå vidare, bit ihop och ta det som en man!

Nu vill jag se en uppryckning modell XXL!!!

Kommentera

Vad fan är det som händer egentligen är alla utvisningarna helt korrekt som webradio kommentatorn tycks tro eftersom han har inte sagt ett ord om några tveksamheter i dom bara undrar vad ni som ser matchen tycker gärna med objektiva ögon =)
Kommentera

Skön perre av Timrå. Snacka om att ge bort matchen. Ser bra ut fram tills Pääjärvi tar sin överentusiastiska tvåa. Sedan: anus all the way.
Visst, Rådbjär är lite tjenis med Brynäs, men...det är Timrå som ställer till det för sig.

Sen tycker jag att man ska införa spöstraff för mesrensningar i egen zon. Absurt många sådana som hamnat i brynäsägo och förlängt/underlättat för Brynäs att få tryck.

Nä. Nu vill jag se lite rejäla tag i tredje. Noggrannhet, för böfvelen!
Kommentera

...För det är väl inga problem att låna ut ett lån?
Kommentera

Uno Gordon: Men lägg av, konsekvent vadå gäller det bara ett lag eller?
Kommentera

Uno Gordon: konsekvent och missar en solklar Brynäsutvisning när Timrå har box. Hade han gjort sitt jobb och tagit den hade vi antagligen varit i ledning nu.

Att hacka på Dennis Persson är förresten att slå in en redan öppen dörr. Jag räknar kallt med att killen är utlånad innan oktober månad är slut.
Kommentera

Måste ändå säga att vi är i bra shape inför sista nu. 9-22 i skott och 18-6 i utvisningsminuter och bara 2-2. En snygg spelvändning eller så ett skott i PP av Lehtonen så tar vi det här!
Kommentera

RocknRolf2: Rådbjer är underbart konsekvent! Precis som Jörgen Grundström. Spelarna skall för i h.-e lära sig någon gång. Han kommer fylla båset med Timråspelare hela kvällen lång om vi inte upphör med sattygen. Spela hockey och sluta lalla!
Kommentera

Uno Gordon: är domaren fucked up så är han.
Kommentera

Katastrofperiod. De enda positiva spelsekvenserna var under dom inledande fem minuterna och den avslutas med en totalt onödig utvisning och baklängesmål.

Angående Rådbjär så bör han ju inse att han bara är en zebra, inse att en zebras roll är i kuliserna och sluta fjanta sig. Positivt att allt fortfarande är öppet inför tredje iaf, man får hoppas att den här skiten kan tända spelarna på något sätt.
Kommentera

Näe nu får Rådbjer ta och kamma sig, i vissa lägen måste man höjja ribban lite. När ett lag lirar i boxplay 3 mot 5 och får ytterligare en utvisning så måste det vara grovt att man sedan lägger till en delay of the game som jag inte fattar bör man få sparken. Seriöst va f-n håller karln på med.
Kommentera

Uno Gordon: Verkar vara lite väl många utvisningar för oss,håller månne domaren på brynäs.
Kommentera

Uno Gordon: Det verkar som att spelarna har hakat upp sig på domaren i samma utsträckning som supportrarna. För helvete rannsaka liret och skit i domarjäveln.
Kommentera

Värst av allt är att Rådbjär släpper en helt jävla solklar interference på en Brynässpelare när Timrå ska slå ut pucken.
Kommentera

Rooster23: Kaffe dax.

Skott: 22-9 (11-6, 11-3)

Utv: Brynäs IF: 3x2, Timrå IK: 9x2
Kommentera

Jag vill genast införa drogtest på domarna innan match. Jag kan garantera er att Rådbjer är påverkad ikväll på något sätt. Varför inte inskaffa husrazzia också, och se om man kan hitta ett "stash" med gräs under sängen. Man kan säkert hitta en Brynäströja där någonstans också, om man letar noga.
Kommentera

Sju raka utvisningar i period två. Har aldrig sett något liknande.
Kommentera

Heleniz: men rådbjär vilken jävla idiot hoppas han får ett bra liv efter det här jävla h..a
Kommentera

Rooster23: Ja skall vi uppröras på det här viset för ett  baklängesmål då vinner vi inte många matcher i vinter. Rikta blicken, fokusera och samla ledet. Nu lägger vi in en högre växel.
Kommentera

Rooster23: Det är bara förnamnet.
Det är ju för faan ynkligt.
Kommentera

Men helvete också. Dumjävla korkade onödiga skitutvisningar!
Kommentera

Rooster23: fan så less man blir...
Kommentera

Blir så jävla besviken!!!!!
Kommentera

« · 1066943 · »