En ynka poäng.. vi rusar inte direkt upp i tabellen, utan segar oss långsamt och... avvaktande.. uppåt. Kommer det räcka? Nja. Den här matchen hade vi vunnit med Riddarn från start.
Taurus: och ändå finns det experter som skyller på domarna..så patetiskt, man undrar om hur mycket hockey dom sett live? förmodligen dom som inte har råd eller bor på vischan typ Jämtland.
Poäng borta mot Brynäs är alltid poäng borta mot Brynäs. Traditionellt sett har Timrå haft jävligt svårt att ta poäng där nere. Vårt tabelläge gör det svårt att bli glad för "bara" en/två poäng. Bra gjort att inte ge upp i slutet av matchen.
Nu återstår att se om vi får 1 eller 2 poäng med oss. Kom igen nu Timrå!
haggen: Nej jag skedar inte med Perra. Jag bort i Stockholm, så det blir svårt rent logistiskt att göra det frekvent. Men det vore JÄVLIGT skönt att slippa negativa energier i det här forumet när vi kvitterar under slutminuterna.
Ja du. Man gör 5 st mål 2 matcher på raken och om vi har tur tar 2 p på det!! Det bevisar vad katastrofalt dåligt det är på backsidan!!! Även om forwards går bort sig ibland i deffen.
Värvningar av 4 st totalt spelobegåvade backar ställer till det!! Lika så 2 st andramålisar! Fattar inte hur karln får sitta kvar och kosta pengar?? Allt han tar i blir en katastrof för Tik!!!
superfalle: jamen så är det ju varenda j_vla match. att vi har domarna emot oss? vi vinner ju allafall inga matcher för det. Vi måste ju kunna vara så starka att vi avgör matcher utan snack! Trött på höra gnället på att domarna gör väl beslut. Det är Timrå som gör fel beslut. Pga att laget är kasst och i oblans, Nu vart det mål oxå :-) Men matchen går till Brunäs ändå..har nolll tilltro på det här laget.
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·