Hälge: kommentatorn är juh fan heeeemsk! 12:37 in i andra: hafsigt spel 12:59: hänger ett brynäs mål i luften dom har massiv press... Ööööh? Kategori: brynäsare?
Desperat?
Sedan har han juh svårt att se med... Vilket känns rätt dumt med det yrke han har... Crippe skjuter i målets utsida = honken vet inte vad han gör för han ligger juh ner.
Lundström ollar ollas på ett mål genom att peta undan pucken med klubban = lundström räddar med benskyddet...
33 = crippe?
Reagerade på någon annan siffermiss med där sterner blev hallin eller något sådant...
Han ska kanske satsa på hästskuttningstävlingar isst? Lite mindre att hålka.koll på och lite lägre tempo...
Nu jinxar jag lite då: A Larsson ser lite bättre ut idag.
Bragd-Birger: För mig är det en gåta, att man ska skydda ledningar? Backar hem så man nästan står bakom Lundström. Agera resolut för bövelen, spela anfallshockey och inte agera med nerverna utanpå tröjorna. Skrämmande att beskåda.
superfalle: Men blir man rädd bara för att släppa in en kasse? Och tot vika ner sig så fruktansvärt som man gör? Då ska man ha långa psykologsamtal anser jag!
Bragd-Birger: Har inte sett nått av matchen. Tittade precis till liverapporteringen från AB och såg precis att Brynäsjävlarna tog ledningen 18.46 i 3:e. Tärt.
Får fan skylla sig själva, backar man hem som man gör och öppnar upp sig som en malmskillnadsgatanhora så blir det som det blir. För mig är det utopi att man tot vänder med hela handen spelmässigt, grrrr!!
fredriko74: japp - mittzon blev en jädra autostrada......vi törs inte hålla ihop, sen måste vi som vanligt inse att det blir svårt med detta laget att 'stänga' matcher.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
12:37 in i andra: hafsigt spel
12:59: hänger ett brynäs mål i luften dom har massiv press... Ööööh?
Kategori: brynäsare?
Desperat?
Sedan har han juh svårt att se med... Vilket känns rätt dumt med det yrke han har...
Crippe skjuter i målets utsida = honken vet inte vad han gör för han ligger juh ner.
Lundström ollar ollas på ett mål genom att peta undan pucken med klubban = lundström räddar med benskyddet...
33 = crippe?
Reagerade på någon annan siffermiss med där sterner blev hallin eller något sådant...
Han ska kanske satsa på hästskuttningstävlingar isst? Lite mindre att hålka.koll på och lite lägre tempo...
Nu jinxar jag lite då: A Larsson ser lite bättre ut idag.