Jo jag måste hålla med om att Yared Hagos är förjävligt bra fynd, även om jag nog trodde att han skulle vara bra med allt som jag läst om honom men eftersom ingen annan klubb verkade superintresserad så trodde jag då inte att han skulle vara så extremt bra som jag tycker han har varit. Mitt hopp nu är bara att TIK kan få behålla honom några säsonger så han får växa ut, kanske ta en plats i landslaget och lite sånt innan Dallas rycker i honom.
Red Rocker: Hagos övertygar bara mer och mer. Spelar alltid bra och tar ansvar och sliter. Underbart! :)
Brynäs spelar uselt i PP, tack och lov. Det här skall vi väl inte tappa, låter som Brynäs inte kommer nån vart alls. Jag skulle väldigt gärna se att Kimmo fick hålla nollan. Lite tidigt att börja hoppas på det nu, men jag kan inte låta bli.:)
Gävleborna har väl större möjlighet än Timråborna, men visst är det väl så att det största BIF-intresset finns utomsocknes. Vilket är väldigt synd för Brynäs del. Hur som helst kan jag leva med att kommentatorerna håller på det ena laget, men de ska vara någorlunda objektiva i sin refereing (dvs referera hela matchen och inte ett lag bara) och vara lite pålästa, såpass att de kan vem som är vem hos motståndarna också...
Robban: Självklart skall båda lagen refereras.Tyvärr kan jag inte lyssna på sändningen.Men ditt resonemang om att Gävlebor kan se matchen köper jag inte.
Beezer: Så du menar att vi TIK-supportrar är helt ointreserad av att höra hur TIK spelar och uppträder. Klart som fan man måste referera båda lagen, inte bara de man själv håller på. Lite enögda och färgade kommentatorer står jag ut med, men att bara höra om ett lag.....där går gränsen.
Timra_Flicka: Andelen Gävlebor kontra utsocknes som är intresserade av BIF är en total dominans av utsocknes. Så av den anledningen så spricker ditt resonemang.
Timra_Flicka: Jag tycker att dom är bedrövliga ibland men dom i Gävle är väl inte så farliga? Klart dom håller på Brynäs. Men inte tycker jag att dom är så dåliga som tex i Skandinavium! TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.