1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590492 inlägg · 6217 ämnen

Brynäs - Timrå IK 2010-01-28

« · 1233028 · » Till forumet

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Måste passa på att tack Charles, Linkan och Tomas Johansson för att dom skickat ner Timrå till Allsvenskan och säkert Division 1 efter nästa säsong.

Precis vad jag ville.
Kommentera

Annat var det ja. Ny match på lördag. Vi måste vinna hemma, för det är omöjligt att vinna borta. Helt, totalt omöjligt.
Kommentera

Taurus: Det är nog dags att plocka hem Lill-Kenta och försöka få hem Pyrret.
Kommentera

Om man älskar att blir förbannad ett par tre gånger per vecka, då är Timrå rätt lag!
Kommentera

Taurus: Ja, och Starkov och Samuelsson är ju bäst i laget, går ju in i två första femmorna i vilket lag som helst, helt klart.
Kommentera

Taurus: Ett jävla fuskbygge, med en bedragare i båset.......(Tacka T-J för det!)
Kommentera

RocknRolf2:

Det är mycket som fattas i detta laget!! Minst 3 st med spets kompetens!! Varav en pp back
Kommentera

mikenomad: Väcka lallande fånar?,, ja eller hur, inte en chans att någon av dessa skulle stödja nån typ av behövlig banderoll riktad mot ledning, något som garanterat skulle ge effekt.

Nej vi klappar o hurrar och hyllar vårt lokale sportchefs ESS. Han gör trots allt sitt bästa.

Kommentera

Taurus: Är det nån som fortfarande pratar slutspel????? det var ju kört innan jul
det som gällt från första nedsläpp var ju att slippa kvalserien och därmed åka ur
för att inte komma tillbaka dom närmaste 10 åren,precis det som håller på att hända nu.
Kommentera

mikenomad:

Ja, det är ynkligt!! Nylander har ju varit kung! Nevalainen bäst på plan! Petré??? Månsson behövdes inte??? Ja, vad säger man??
Kommentera

Och om man inte tycker att Timrå behöver minst en back in så är man antingen lallande fåne á SMÅLAND * 1000, ständigt i rejäl berusning, ointresserad innerst inne eller bara helt, totalt iskall.
Kommentera

Lander MÅSTE VARA SVERIGES SÄMSTA SKRIDSKO ÅKARE!!!!!!!

Tack och hej för mig, jävla timrå tattare! Hatar detta lag, fy fan, ni våldtar mig om och om igen!
Kommentera

RED DEVILS: Nåja, även om det är frestande tycker jag inte vi ska hänga ut BB som ansvarig för fiaskot.
Kommentera

Nu börjar jag fan tappa tålamodet, sparka Challe och värva en Sniper och en PP Back, annars kan vi ställa in siktet på Ejendals Arena redan nu..
Kommentera

Bragd-Birger: Men kom igen nu, du kan väl inte ge upp redan. det kan hända mycket på 20min i hockey.

heja birger.
Kommentera

tik02:

Ja, man hoppas ju på det, men vet inte vad som talar för det??
Kommentera

mikenomad: Ett proffs ut i fingerspetsarna. Man får en sån ruggig respekt för sportchefsyrket. Ishockeyns hjärnkirurger.
Kommentera

Pär: Nä, för vi har ju värvat bäst tillsammans med fbk. FAN...det uttalandet borde t.o.m väcka nån från lallande fånar ur hjärntvätten!
Kommentera

mikenomad: Challe är säkert nöjd o glad.....Vi behöver inga spelare!
Kommentera

John K:

Ja slutspel är bara att glömma! Hur skulle man kunna nå dit med 5-6 div 1 spelare??? En artistspelare som knappt är en medelmåtta!! Bara att ånga på, hahahaha..................
Kommentera

RocknRolf2: Enorm självkritik har han också, med tanke på dagens uttalande i AB. Årets värsta?

Redigerad kommentar

Kommentera

P: hehe.. näe, så är det inte. Däremot så verkar det som att Timrå har bestämt sig för att lägga sig. Jag undrar vilket resultat de har spelat på?
Kommentera

P: Men orka. Vi suger, ni duger. Nöjd?
Kommentera

Just det, glömde Linkan - Vad vore Timrå utan din fantastiska expertis?
Kommentera

Taurus: Vad faan är det som händer? Tik är ju för tusan statister!
Kommentera

John K: Jo men det vore rätt kul om ett norrlandslag blåser VF på slutspelsplatsen, då jublar i alla fall jag.
Kommentera

lincoln: Ah då är jag med! Ja, vi blir helt klart rejält utspelade av Timrå IK. Ni är ju stekheta och för verkligen matchen. Eller nåt...
Kommentera

John K: Ointressant det också. Det är SSK vi håller undan för...
Kommentera

Skamligt det här,dom är ju sämre än ett hockeybockeylag.låt dom gå barfota hem ikväll dom lata,bortskämda jävlarna.
Kommentera

Ja tycker Timrå gör det bra, Linkan är bra, Linkan kan mkt, Challe är jätte aktiv, Jag tycker även Linkan gjort sitt bästa, det är ju det som är huvudsaken, att han gör sitt bästa. Nästa match vinner vi nog, och då kommer alla här må bättre.

Kommentera

John K: Lika spännande som vanligt på bortaplan. Modo tar ledningen.

Avslutar kvällen med en extra tanke åt Challe Berglund. Tränargeniet. Orka med nobodys som Kenta eller Aravirta. Proffsen vet ju ändå bäst.
Kommentera

mikenomad: Det är absolut det viktigaste för oss att se till så att vi har SSK bakom oss hela tiden, skit i allt vad slutspel heter för den här säsongen, och full koncentration på att Södertälje torskar mest hela tiden, då kan vi i alla fall se fram emot nästa säsong med tillförsikt.
Kommentera

Jävla läggmatch!!!
Kommentera

Olle: Och mitt i hela skiten så leder Modo med 3-1.
Kommentera

Bragd-Birger:

FY FAN SÅ DÅLIGA MAN ÄR!! VAD FAN ÄR DET MAN SKAPAT???? RASERAT ETT STABILT ES LAG PÅ 2 SÄSONGER. GRATTIS!!!!
Kommentera

Bragd-Birger: Ja, du är ju inte mer än människa du heller...;-) Ikväll hoppas vi framförallt på DIF, leder 2-1 mot ssk.

Redigerad kommentar

Kommentera

Det pratas mycket om utvecklingen i scandinavium när det enda relevanta är utvecklingen i AXA sportscenter...
Kommentera

RocknRolf2: Hur djävla enkelt kan det vara för motståndarna? Så dåligt av TIK!!!

Redigerad kommentar

Kommentera

Tack för det, Lindbäck.

Nej, nu skiter jag i det här.
Unleash hell och knäck servrarna.

Hockey är en skitsport!
Kommentera

P: Det är svenska.

Jag sa att jag förstår att du inte kan jämföra detta med Luleå i Coop
Det är nämligen inte normalt att bli utspelade på hemmaplan, såsom ni blir nu.
Förutom dom få minuter i början och slutet då ni haft lite tryck och pillat in puckar då.

Klarare så?
Kommentera

Bragd-Birger: 10 minuter hade varit alldeles lagom. Jag har lite annat att pyssla med så jag är nöjd. Nu när vi vet hur det går. Ha så kul att bevittna dryga timme till av Timråförlust.
Kommentera

Bragd-Birger: Japp. Ridå.
Kommentera

Lindbäck, du spelar inte för Brynäs nu.
Kommentera

Vi kanske borde fundera på att börja dopa oss.
Kommentera

lincoln: Har läst meningen om och om igen men förstår inte riktigt vad du menar?
Kommentera

RocknRolf2:

Funderar väl på helgens V75 ;P
Kommentera

RocknRolf2: Fan, det var en kort match det här.
Kommentera

Nähepp. Vi vann inte nä. Demoncoachen Challe Berglund lyckades inte idag heller.
Kommentera

Bragd-Birger: Det ser jag fram emot, ingen blir gladare än jag om du får chansen att stoppa det långt ner i halsen på mig.
Kommentera

För fan Moe..........Sluta skjut på motståndarskridskor - Pucko
Kommentera

« · 1233028 · »