1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590580 inlägg · 6216 ämnen

Brynäs - Timrå IK 2010-01-28

« · 1233101 · » Till forumet

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Nybbe:

Visst kan det vara så! Men tror du att Challe skulle ligga mitt i serien med t.ex Mora?? Nä, för materialet räcker inte till!!!
Kommentera

mikenomad: Hör ni Brynäs klacken:  Starkov klapp, klapp klapp.

Kommentera

mikenomad: Brynäs ser vassa ut. Timrå har det svårt. Vad tycker du?
Kommentera

MB: Va tusan, TIK gör ju allting fel!!
Kommentera

Bragd-Birger: Nä.
Kommentera

mikenomad: Nä, jag kan föralldel hänga kvar och diskutera.
Jag tror inte att den här förlusten innebär att Timrå åker ur Elitserien och ner i division 1. Tror du?
Kommentera

Kattgubben:

Ja jag vet!! :P Men där har man för mycket av det goda där man inte köper sina roller. Speciellt i 3:e och 4:e femman
Kommentera

Kattgubben: Båda lagen har dåliga tränare.
Kommentera

Taurus: Nu har vi kommit till att dom andra lagen kommer att avgöra TIMRÅ`S framtid
För vi kommer inte att kunna göra det !
Tack Challe att du väckte dom in för denna match, man kan undra om dom eller Challe vet när matchen börjar?
Challe uppträdde väl som brukar göra som en dagis- unge ,som på intervjuerna på matcherna .
Tack Challe det var hit vi ville komma.
Kommentera

73Sjöbba: Nu vill alla vara med att bidra. Synd att det inte är så lyckat bara...
Kommentera

MB: Jag minns att Jonte sa att Kenta var den bästa tränaren han hade haft. Att han fick en att alltid göra sitt yttersta..

6 man på plan? Strålande!
Kommentera

Bragd-Birger: jag tror medicinen hette flygplanslim. lol
är tuben slut?
Kommentera

Bragd-Birger: Rätt manligt att sticka svansen mellan benen också....
Kommentera

Taurus: Så är det, men för det SKA tröjorna vara Robban-blöta efter matchen, inte torrare än när de kom från torktummlaren.
Kommentera

mikenomad:

Ja kanske, men att bli kickad av folk som är ännu sämre kan ju inte kännas nåt vidare!!
Kommentera

Taurus: Med samma logik skulle man ju kunna säga att VF:s material inte heller räcker till, men absolut. Materialet är tunt!
Kommentera

Tycker "alla" att nr10 är grym idag också, vad sa ni river och sliter samt visar hjärta.

jo säkert förläng med 5års kontrakt på direkten, nä fy han är en av de sämre jag sett på en hockey plan.
Kommentera

RED DEVILS: Och vilken medicin är det? Att någon hade oskicket att vara lite positiv?
Jobbigt! Men nu ska lag lämna manegen öppen för lite 'förlora som en karl!'-snack igen.

Höres!
Kommentera

Vilket tryck det är på Gävlepubliken

he he he

Man hör de enskilda klappen och hejjaropen
Kommentera

Kattgubben: Man har hånats och blivit utskrattad för det...men Challes inkompetens som tränare i fråga om att få i hop ett lag har jag påtalat med en dåres envishet. Att han inte kickats är skandal, ett mysterium, bedrövligt, inkompetent....you name it!
Kommentera

RTS:

Ja det tror jag om ska ärlig
Kommentera

Kattgubben:

Visst kan det vara så. Men åter igen!! MATERIALET SOM HAN JOBBAR MED RÄCKER INTE TILL!!!!
Kommentera

mikenomad: Nej BB får bara smaka på sin egen medicin.
Kommentera

sarg ut:

Tror att alla som kan hockey vet att det är precis som du skriver!! Svårare är inte svaret på bottennappet
Kommentera

Kattgubben: Håller fullständigt med dig......coachen har ett STORT ansvar i spelarnas inställning mm. Rätt coach gör underverk, kolla på AIS i allsvenskan, de killarna, Rönnqvist-Robertsson borde TIK sajna. Men Rönnqvist tar nog över Luleå nästa år....

Redigerad kommentar

Kommentera

mikenomad: Det är just det som är så irriterande. Visst har spelarna ett eget ansvar, men till syvende och sist är det Challe som ska agera överbefälhavare åt mannarna och ingjuta moral i densamma. Misslyckas han med detta känns hans roll ganska obsolet om ni frågar mig.

Redigerad kommentar

Kommentera

sarg ut: Nä, det kan t.o.m den samlade högskolekompetensen i Timråklacken se...
Kommentera

mikenomad:

Ja, man får ju iaf hoppas
Kommentera

Cartman: Men snälla nån, tror du verkligen man spöar Leksand, Mora, Malmö, Rögle på bortaplan med det spel vi visat upp på bortaplan, Har du helt missat hur det är i KS.

En dålig start å det är kört!, Hur många i detta lag tror du offrar sista tanden för en vinst i KS, Hynning?, Nylander?.

Vakna upp för fasiken och inse hur nära KS o AS vi är.

Kommentera

73Sjöbba: Dags att äventyra ekonomin och handla för de håller ju på att äventyra hela ES existensen.

Brister i backspelet har vi sett från dag 1, ingen sniper forward ingen pp back, ingen tränare o inget fungerande spel på bortaplan heller.
Timrå är ett bottengäng av samma typ som SSK varit de senaste åren.
Men inte behöver Challe några nya spelare nää de har så mycket spelare... problemet är bara att de inte räcker till vilket man inte behöver ha speciellt höga studieskulder för att se......

Undrar om nån i ledningen verkligen förstår detta...
Gör om gör rätt!!
Kommentera

Kattgubben: Challe kommer, i sann "Challe-anda", att efter matchen hänga ut spelare efter spelare för bristande inställning el. dyl. Tro inte för ett ögonblick att han kommer reflektera över sin egen roll i sammanhanget.

Redigerad kommentar

Kommentera

Cartman: Eller hur? Titta på hur Leksand rustar.
Kommentera

Cartman:

Ska jag vara ärlig med Tiks fysik och självfortroende så tror jag Leksand och Rögle kan bli nog så jävliga, tyvärr
Kommentera

Kattgubben: Du har helt rätt!
Kommentera

Hur fan kan man tro att Timrå IK kommer spela i allsvenskan nästa år?? det är ju en kvalserie kvar isf och inte fan har nått av dom lagen en stor chans.
Dom må spela dåligt nå grönjävulskt men men inte fan kommer dom hamna i AS!! Skärpning!!
Kommentera

Mackelito: Om vi ändå skall behålla lite vett och sans mitt i bedrövelsen så tycker jag att vi skippar allt löjligt snack om AS och div 1(!!) redan nu. Vi kommer inte nå slutspel men ärligt, vem fan har trott det? På allvar? Det är ingemansland som är intressant och det har vi en god chans att klara.
Kommentera

MB: Ja, herregud. Visst är det så.

Samtidigt skulle jag kunna "acceptera" att vi hade haft en dålig trupp om de åtminstone hade visat lite hjärta och spirit! Men nu finns det ju inte tillstymmelse till det - fan man åker ju omkring och fredagsmyser. Challe måste ta på sig att attityden inte finns där.
Kommentera

73Sjöbba: Man borde ju tamejfan iallafall försöka få hem Crippe!. Han är en klass bättre än vår bäste. 

Till nästa år, Bort med  7,10,11,14,19,24,23,33,36.  Timo är tveksamt.

Styf har varit skadad nått otroligt de senaste åren,  vi kan inte ha en kapten som är borta mer än vad han spelar.

Sparka Linkan hårt!, bort med Challe,, därifrån kan vi börja bygga.

Kommentera

Taurus: I att vi spelar Allsvenskan nästa säsong? Javisst, alla har dragit sitt strå till stacken så att säga, vissa har dock dragit större strån än andra..
Kommentera

Frella: Det räcker inte.
Kommentera

Tack o hej leverpastej!
Kommentera

73Sjöbba: Bara vi vinner hemma så ska nog detta ordna sig. Vem vet, kanske vår andra trea på bortais kommer i en så oväntad match som Rögle borta? De måste ju inse att loppet är kört snart om de torskar även ikväll.
Kommentera

73Sjöbba: Inte fan vill de tillbaka till dessa pajasar......
Kommentera

Frella: Problemet är just att vi har inte råd med skitmatcher i dagsläget.
Kommentera

Mackelito:
Styrelsen har nog troligen en ekonomisk del i det hela oxå du :P
Kommentera

Bara att hoppas att tillresta supportrar buar ut sitt lag.man får väl heja på dom andra norrlandslagen i slutspelet.nästa år är det ett norrlandslag mindre i
elitserien.
Kommentera

RTS: Banderoll?? Som uttrycker kritik?? Nämen hujedamig...nån kan ju bli ledsen!
Kommentera

Kattgubben: Hahaha...dagens kommentar, men det var i början av säsongen, nu är man mest uppgiven, sen läsa att Linkan tycker att man värvat bra, ja då började ryka ur öronen igen, självinsikt och kritik någon!!!!!!!
Kommentera

73Sjöbba:

Ja, nåt måste hända!! Har man samma inställning i ledningen nästa säsong är det en tidsfråga
Kommentera

73Sjöbba: Jaja, skitmatch igen. Seger på lördag så är det ändå en bra vecka med 6 av 9 poäng. Nästa vecka börjar vi med bortasegrar...
Kommentera

« · 1233101 · »