1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590987 inlägg · 6217 ämnen

Det börjar se tungt ut

« · 263102 Till forumet

Det börjar se tungt ut
Det börjar se tungt ut bland backarna. Tio små negerpojkar vill jag kalla det. Vi måste ha minst 5 backar till nästa säsong.
Kommentera

Sv: Det börjar se tungt ut
BOSSE: De e väll inget fel på att de e negerpojkar elle? Men de skulle behövas fler backar ja, men de kommer nog va så säker.
Kommentera

BOSSE: Finns det något idag som pekar på att TIK tänker dra ner på antalet backar nästa år?
Kommentera

Pelle Hallin: Just det! Vi får ju in en ny t.ex =)
Kommentera

Smokey: Jag menar att det kommer att behövas några nya backar.
Vi har tappat 3 stycken vad jag vet.
Kommentera

Patrick Polly: Ha man ska ju inte klaga innan man vet hur dom spela ju! Dom kanske e mycke bra. Vem vet de e ju ingen som ha sett de nya spela än va ja vet.
Kommentera

BOSSE: Men de kommer ju troligen nya. Va tro du?? "nubben" låter nog inte timrå gå me fölust...
Kommentera

BOSSE: Men plz.. 3 backar har försvunnit varav en spelat relativt lite pga skada och en var typ 7:e back.

De 8 backarna:
Per Styf (Får vi hoppas)
Kalle Koskinen
Tommi Rajamäki
NyförvärvA
Sanny Lindström
Mats Hansson
David Halvardsson (stannar nog om han får)
NyförvärvB

Extraback (vid skador):
Någon junior (Både Hansson och Tägtström fanns som 9-10 back senast och nog finns väl någon även nu?)

Så kan man knyta upp 2 backar där en har goda offensiva kvalitéer och platsar bland bland våra 4 bästa backar ser det mycket bra ut tycker jag. Detta bygger ju på att Styfen ritar på ;-)
Kommentera

Pelle Hallin: Läser på Hockeymagasinets sida att man har en forward på gång. Lee Jinman från Nottingham.
Kommentera

jokklas: Vi får hoppas att det löser sig med Fredrik Svensson från Luleå.
Kommentera

BOSSE: Ja de låter som om de bli bra de här ju :) elle e de nån som vet hur han spela redan??
Kommentera

jokklas: Menar du att TIK skall satsa på Halvardsson på allvar?.
Det är väl en spelare om någon som behöver bytas ut!.
Kommentera

RST: Jag tycker att Halvar gjort en hel del bra matcher den här sässongen. Han har varit riktigt bra i nummerärt underläge. Har ju varit betydligt bättre i år än ifjol så det går ju i alla fall åt rätt håll.
Kommentera

« · 263102