Patrick Polly: Ha man ska ju inte klaga innan man vet hur dom spela ju! Dom kanske e mycke bra. Vem vet de e ju ingen som ha sett de nya spela än va ja vet.
BOSSE: Men plz.. 3 backar har försvunnit varav en spelat relativt lite pga skada och en var typ 7:e back.
De 8 backarna: Per Styf (Får vi hoppas) Kalle Koskinen Tommi Rajamäki NyförvärvA Sanny Lindström Mats Hansson David Halvardsson (stannar nog om han får) NyförvärvB
Extraback (vid skador): Någon junior (Både Hansson och Tägtström fanns som 9-10 back senast och nog finns väl någon även nu?)
Så kan man knyta upp 2 backar där en har goda offensiva kvalitéer och platsar bland bland våra 4 bästa backar ser det mycket bra ut tycker jag. Detta bygger ju på att Styfen ritar på ;-)
RST: Jag tycker att Halvar gjort en hel del bra matcher den här sässongen. Han har varit riktigt bra i nummerärt underläge. Har ju varit betydligt bättre i år än ifjol så det går ju i alla fall åt rätt håll.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·