Fantastiskt skönt!! Hade inte varit kul med en torsk mot DIF ikväll. Skönt att vinna på ett turmål......dessutom är det extra härligt med en Wikegård ur balans.....=)
Dream Team: Håller med dig till 100%. Men han blir kvar i DIF, de tycker han är kalas. Han psykar t.h. o t.v. han blir värdefull på så sätt plus att han kan hockey.
dr-nix: Visst är det så! Dessutom händer det grejer hela tiden då han är ute på isen. Fler som Manderville till Timrå, så att det glada kan smitta av sig på klacken också!
FAN! Tastiskt vilken jävulskt vacker seger! Kul att se att Kenta scora också. Ge dom bananer!
Nu piskar vi rena rama Rolf o CO på torsdag, sen åker vi en buss ner till Karlstad och visar queerfärgerna hur läktarkultur går till. Skulle så gärna piska deras pajasklack. Om jag gnäller på att det saknas mentalitet i Timrå så är vi italienska ultras i jämförelse med dansbandsstofilerna. Hajk!
Skarin: Skön seger..bara en o 54 kvar eller nått så gör Mackan mål.. skönt.. Killen fortsätter göra mål men inget landslag att de är speeden som saknas hos honom kanske ja men vadå han gör ändå mål hans finns tydligen på rätt plats vid rätt tillfälle så varför inte pröva ialf och såklart Robban som är en spelare alla vill ha,,men detta kommer man tjata om tills karl sätter in de båda i blå-gult!..men som sagt de finns ju många fler som Gör mål o poäng som inte får vara med som man slutar aldrig förvånas av landslagsuttagningar.. Men nog tjatar Timrå vann o vi ligger på en härlig fjärdeplats
Dream Team: Men vad gör fyrans sport..de blir bilder men inga bilder på målen inget av dem..Hallå vad fick man ut av matchen då jjaja.. SVT visade ialf och man fick se lite Timrå supporters med =)
Endera har SVT placerat en mick i mitten av Timråklacken eller så röjde dom som fan! Låter riktigt bra på klippet på svt.se, synd bara att bilderna är så mörka. Kanske kommer bättre bilder senare...
Får väl gratulera gänget här inne till segern. Och oss båda till att ha passerat dif i tabellen. Har ju trots allt tippat er 2:a och oss 3:a så det är väl dags att vi rycker lite uppåt... :)
Bra att ni inte körde sönder gubben utan visade lite respekt för ålderdomen.. ;)
varför näms allltid Matthiasson som en gammal Djurgårdare när han bara gjort en säsong hos dom och dom kan väl knappast ta åt sig någon slags ära över att han spelat så bra i TIK eller???!
Jag gissade innan 4:ans sändning att de skulle visa Leksand och Djurgården. Och det var vad de gjorde. Ingenting om varken Timrå eller Modo. Visst Modo kan man väll vara utan men endå. Nä fy f-n för 4:an. Lägg ner kanalen. Det är ju som tipslördag, döp om det till "Tävla med peppe".
dr-nix: Det är en ständig åkomma som gäller alla spelare som någongång gjort några byten för djurgården. Alltid ska det nämnas att det är ex-djurgårdare... märkligt.
dr-nix: precis. Vaddå "gammal djurgårdare" ? löjligt. I så fall kan dem ju skriva "gamla uppsalaspelaren". Förresten spelade han ju i TIK innan han gick till dif
Hassebo: Tycker vi satsar på skinnvästtema på lördag istället för tomtetema. På med lackdojorna!
Kom igen nu! Vad kan man göra i den här stan på lucia? Just precis, inte ett kack. Åk då till Karlstad istället och härka lite!
Ingen som av någon märklig anledning har alla Hajk-avsnitt inspelade på VHS? Skulle ju vara ett lysande redskap för att trimma igång värmlandsdialekten på vägen ner till Karlstad. Vill minnas att jag har nån bok med en massa trix som varit med i Hajk hemma. Skulle nästan ha utfört några på bussen på lördag...
Knylan: Faktum är att jag är rätt imponerad själv. Det var många jag inte kände igen (Alltid lika skoj att se att det finns mer TIK-supportrar än de man sett match ut och match in i alla år...) men vi lyckades få igång rejält ös på slutet. Pådrivande var bl.a några killar som verkade vara engelsmän (Trodde det var Nottingham-falangen men så verkade ej vara fallet...).
Hann även med att skaka hand med Robert Nordmark... Med en engelsk supporter som alibi går det utmärkt smita ner i Globens katakomber utan att bli stoppad...
Knylan: Jo det finns faktiskt saker att göra i karlstad. mmm kan tänka mig att jag är portad från ett av stans krogar efter mitt senaste besök. Finns ett torg där typ alla krogarna ligger där kan man storsa om man har åldern inne dvs. Synd att stan ligger en bit från arenan annars hade man kunnat grunda där (mmm grunda börjar man med när bussen är i njurunda).
Inga Hajk dessvärre. Jag har däremot Trosk på tallin som vi såg typ 15 ggr på vägen ner till holland med fotbollslaget...tror fan att man kunde varenda replik när man var nere i amsterdam., hela laget gick och drog citat från filmen hela tiden.
Jag har däremot en hajk bok hemma där man kan göra egna lådbilar mm. varför inte äntra hallen i splitt ny TIK-lådbil.
mikenomad: Oliver är ingen frälsare som kommer in och lyfter sig över de andra. Har sagt från start att han inte är NHL mässing, och det märker vi ju när han inte alls färgar i ett dåligt Montreal. Men ge han tid hos oss att utvecklas, få ... | #Läs mer ·