Dared: Det kan vara ganska smart att ta en timeout där faktiskt ( enligt min åsikt ). Det är klart att 0-2 hade varit otroligt psykologiskt viktigt och kanske hade man kunnat vila de bästa spelarna under en timeout. Samtidigt hade förstås DIF kunnat göra detsamma..
oraklet: Iofs, det beror ju på matchbilden. Det beror på hur förvirrat det varit den sista tiden. Allt kanske hade varit jävligt stabilt och då kan det ju tyckas lite konstigt att ta timeout. Fast å andra sidan kunde det ju som sagt varit jävligt förvirrat och tröttkört också.
Svårt för oss att se när man lyssnar på radion....
Det bästa hde ju varit om man helt enkelt inte ens hade varit det minsta intresserat av detta drama. Då hade jag säkert suttit skönt och avkopplat tillbakalutad i soffan med en god kopp kaffe.
RocknRolf2: Jag håller fullständigt med dej, vad fan håller karlidi.... på med. Han är ju inte riktigt klok!!!!!! Jag blir så arg så jag håller på att slå sönder tv'n snart
Det är klart att 0-2 hade varit otroligt psykologiskt viktigt och kanske hade man kunnat vila de bästa spelarna under en timeout. Samtidigt hade förstås DIF kunnat göra detsamma..