Bragd-Birger: Jag har haft samma känsla angående Sonnenberg som dig under en tid nu. Men nu är saken den att folket här inne anser att allt är TJ och Linkans fel oavsett vilka omständigheter som råder. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, det finns många gnällspikar här inne helt enkelt.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
El Maco:
Fick följande svar när jag ställde frågan under TIK08-eventet på Facebook:
Frågade på biljettkontoret vid Globen idag och de uppgav att det kommer att släppas biljetter för bortasupportrar en timme före matchstart. Kollade också med Djurgårdsshoppen i Globen Shopping eftersom sektion A6 (som vi brukar få hålla til...l på) nu är reserverad för deras egna, kategori "aktiv sittplats" - vilket är ungefär som motsvarande sektion F på Stadion. D.v.s. deras äldre f.d. klackmedlemmar. Därmed får vi troligen hålla till på ändan av andra långsidan istället.
Kongo: Jo antagligen men jag vet inte säkert. Så här skriver DIF i sitt nyhetsbrev
Aktiv sittplats
Aktiv sittplats flyttar den här matchen till A6, där bortaklacken normalt sitter. Där finns det bara biljetter kvar på de fem nedersta raderna, och de säljs i vår butik i Globen Shopping.
El Maco:
Menar du att det inte finns några biljetter att köpa på plats för bortasupportrar?
Redigerad kommentar