Så ska kamp se ut. Pärsan skadad? Hirso får en lam hamster att se rask ut. J20 visar vart skåpet ska stå. Vilja slår klass... Nu vill vi ser vår klass börja vilja. Perra kan pissa lite i Hirsans handske. Annars ok.
Hahl Bundy: Sitter och ser matchen på svartvit teve med en massa polare till Linus. Han ligger risigt till den lilla j-la smyg-Djurgårdaren. Kolla inte in hans Facebook-profil, för då inser ni att den lilla dvärgräkan är inbiten Djurgårdare, fyfaan säger jag bara. Han kommer att sätta fyra självmål i sista perren och därmed får jag in mitt slutresultat och vinner en dubbel sponsrad av Smokey the hallsovar maan.
ÖstrandsNisse: Det som är störande ang. Hirschovits i PP är att han håller i pucken på tok för länge (för att hitta den där "perfekta" passningen) och sedan när han väl slår den så är känslan att passet bryts 9 ggr av 10.
dr-nix: Han överarbetar exakt varenda situation. Hamn hamnar i tidsnöd och slår bort pucken till annan spelare än egen. Han byter sent, ofta senare än de andra, han är temposvag, han är allmänt off. Han är helt enkelt bedrövlig. Hur man då kan sätta honom i PP gång efter gång är fortfarande en gåta. Jag begriper det inte!
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·