Vi är nu alltså inne i en period med elva matcher på 23 dagar. Ett viktigt skede där det gäller att positionera sig väl inför fortsättningen. Att gå på tre femmor som i går är inte hållbart i längden. Duger inte Robban ens i bp längre?
superfalle: Koskinen dominerar just nu, snacka om att ta revansch på sig själv genom att gå med på att sänka lönen och visa vad man går för, stort gjort !
T T: Det känns väl ganska klart att man kommer att gå på fyra kedjor framöver. Att man inte gjorde det igår var förmodligen främst för att E. Andersson var borta och för att man inte ville röra om för mycket i de nya linorna. Man testade ju att rulla på centrarna inledningsvis, men när det blev mängder av PP:n så föll det sig helt naturligt, iaf för mig, att Robban och Axelsson blev överflödiga. Att Hynning snart är tillbaka talar heller knappast emot att vi kommer att gå på kort med folk...
Ambroo: "Att Hynning snart är tillbaka talar heller knappast emot att vi kommer att gå på kort med folk..." Hmmm...förstod inte det där sista riktigt. Du menar väl att att det knappast talar FÖR att vi kommer gå på kort med folk?
Hahl Bundy: ja det skulle smaka bra det,men det blir tufft timrå måste upp i nästan samma spel som mot hv,gör dom det 2matcher tro,jag är dock väldigt nöjd med en pinne.
vad gäller fotbollen så är jag inte lika nervös,stornäsan får gärna göra mål men vid den tiden lär nog jag vara ganska dopad av maltdrycker.
T T: Jo jag fick också den vibben, kändes som att Challe ville fortsätta med Sanny-Andersson-Hahl (grym trio i boxplay btw, landslagsmässig så det skriker om det)
T T: Det är säkert en del av det men jag tror att eftersom han spelar längst upp, "point" eller vad fan det kallas, så är det han som styr triangeln i boxen och det är han som dikterar hela styrspelet.
Man kan ju inte annat än vara fruktansvärt nöjd med detta. Det är inte ofta man ser en spelare skära av skottvinklar i 3-5...MED ANSIKTET!