1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591560 inlägg · 6217 ämnen

Färjestad – Timrå IK 2005-10-24

« · 601725 · » Till forumet

Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Skit också, nu glömmer vi detta och laddar för att krossa Leksand på torsdag och Skansen i fjollträsk på lördag.
Kommentera

Robban: Sloan verkar vara en krigare också, synd att vi torskade, men det var verkligen att "Timrå ger aldrig upp"
Kommentera

Skit också. Förlust mot smurfarna. Roligt att Koskinen får sätta en balja idag. För Hallin har det blivit en vana. Nya tag mot Leksand på torsdag nu!

Kommentera

RocknRolf2: Utan att säga för mycket så kan jag faktiskt påstå att jag håller med dig.

Men att förlora med uddamålet borta mot FBK är inte totalt jävla mörker. Nya tag på torsdag.
Kommentera

Manderville:

Leksand kommer inte att ha en chans..
Kommentera

Robban: Nähä, vi räcker inte till riktigt för att plocka ikväll. Sviten höll inte längre än sex matcher. Vi verkar ha varit väl så bra spelmässigt som Karlstadtösera ikväll iaf. Synd att en balja i röven i box-play ska få avgöra. Jaja, vi är Timrå och vi ger aldrig upp, heter det väl. Nya tag på torsdag mot Leksand.

Forza Timrå - i med- och motgång!
Kommentera

RocknRolf2: Med tanke på vår förbundskaptens förkärlek för FBK:are så lär nog Jörgen platsa när han så är 40 och har rullator...
Kommentera

Redax 2: Hoppas publiken är på tårna på torsdag och tystar Leksandsklacken omgående!
Kommentera

Dream Team: Sur förlust.. men det är bara att ta nya tag. Nu jäklar äter vi upp knätofsarna på Torsdag.
Kommentera

Kerstin_k: Jörgen J är en sån man hatar i motståndarlaget, men skulle villa ha i det egna laget......
Kommentera

rödovithockeydy: lugn o fin nu vi måste vara ödmjuka. leksand hemma på torsdag blir jävligt tufft tro mig.
Kommentera

RocknRolf2: Tack för en tuff och härlig fajt i kväll, tyvärr måste ett lag förlora och denna gången var de eran tur men så är de i hockey. men bara för att Jönsson är en bra hockeyspelare och inte spelar i Timrå och han desutom gjorde två mål på er i kväll betyder inte de att man skall hata han samt att han inte mer ska får spela i landslaget.
Kommentera

Sinuhe: det är inte för att han inte spelar i timrå man hatar honom utan för att han är den tredje trillingen sedin....
Kommentera

willysson:

Och för att han alltid gör mål på timrå
Kommentera

rödovithockeydy: Nja det skiter jag väl i..... Men har du sett karln?
hehe
Kommentera

willysson: Jag trodde han var Kennys brorsa...;))
Kommentera

willysson: Men hallåå de skiljer flera år så trillingar kan dom inte vara vart ska då Kenny komma in någon stans?
Kommentera

willysson:

Ja.. allt för mycket
Kommentera

rupert: Nja du, jag är ganska tveksam... Jag tror nog att hans mr var uppe i övik i början av 70-talet iallafall.
Kommentera

Sinuhe: Komma in... Usch, nu börjar det bli penetrering här...
Kommentera

Sinuhe: no shit!!!
You killed Kenny!!!!
your bastard!!!!!!!!
Kommentera

Sinuhe: Jamen då får han va Farsan då...
Kommentera

Redax 2: det var din fantasi inte min men Kenny å Jörgen är ju syskon om ni ska ha sedinbröderna och Jörgen att bli trillingar så förstår jag inte Jörgen är flera år äldre och Vart ska ni placera Kenny?
Kommentera

willysson: Undrar just vem som är bastarden i sällskapet...;)
Kommentera

Sinuhe: Placera honom i Rögle tycker jag:)
Kommentera

willysson: Allvarligt, är Jönsson ALLTID överjävlig mot just Timrå??
Kommentera

rupert:

JAA.. han måste tagga extra mot timrå..
Kommentera

rupert: Det är en lika stor myt som att kenny är bror till Jörgen det..
en som alltid var överjävligt mot timrå var Jörgen Wickström!
Kommentera

rödovithockeydy: Visst, var dessutom skadad men precis frisk mot oss...*suck*...
Kommentera

rupert:

Ja, bara för att han har vilat dom sista matcherna för att vara riktigt extra dryg i den här matcen..

(kanske) :-)
Kommentera

willysson: Löven-målisen ja...vad blev det av honom? Pensionär eller?
Kommentera

rödovithockeydy: Jobbig är han iaf...
Kommentera

Sinuhe: Kenny? Han skall väl som vanligt dö i slutet av varje avsnitt...
Kommentera

rupert: förmodligen, efter 7000 säsonger i norrettan och allsvenskan fick det vara nog:)
Kommentera

willysson: Javisst....tror knappt du överdriver heller, det är nästan det värsta!
Kommentera

Redax 2: En förtydling Kenny Jönsson är bror med Jörgen Jönsson inte Kenny i South park (hur de nu stavas)
Kommentera

willysson: För att inte tala om den gamle SAIK-målisen Dick Andersson. Har fortfarande mardrömmar ibland om den där matchen i norrettan där han tog 528 skott och de vann då de gjorde mål på sitt enda skott.
Kommentera

willysson:
dom är ju fyrlingar
Kommentera

Sinuhe: kanske du ska vara bisittare i "på spåret" nästa säsong med din nästan outtömliga kunskapsbank:)
Kommentera

Per HApps: O kärringar hela högen usch va hemsk dom är.
Kommentera

willysson: Visst, så har man lärt sig nåt ikväll oxå!
Kommentera

JD: Var det då vi var upp och visade bringorna där??? :)
Kommentera

willysson: Nej, det var en hemmamatch. Matchen däruppe vann vi. Säkert tack vare att hemmaspelarna aldrig sett något så imponerande på läktaren. Hemmapubliken slängde sittdynorna på oss i ren avundsjuka. =)
Kommentera

JD: Eller i panik för att vi skulle tillbaka i havet:)
Kommentera

rupert: Japp, TIMRÅ är Jörgen jönssons favvo motståndare! Tror det har att göra med Jörgens passnings skicklighet, att TIK-backarna är dåliga på att täcka passningsvinklar å så! vi såg ju bara Prestbergs tunnel på strålman:-)
Strålman som förövrigt har ett jävligt coolt efternamn!!

Färjestad hade nog lite flyt som tog alla 3 poängen ikväll, jag njöt i lördags när ni tog ner LHC på jorden igen! jag var liksom bombsäker på att det skulle komma en TIK-kvittering, men det kom ingen konstigt nog.
Kommentera

Dawidovski: Det var bara för att ni var så överjävliga att slå icing hela tiden...
Kommentera

Hur var vårt senaste tillskott idag ngn som vet.
Kommentera

willysson: Ja kenny vetefan vart han är, men hur hamnade jag i den här djungeln då???
Kommentera

Dawidovski: e du här nu igen o skriver skit..håll dej i din jävla håla till gästbok i stället
Kommentera

willysson: Du och Jörgen är ju nästan mer lik varann än vad Daniel och Henrik är.:-D
Kommentera

« · 601725 · »