Men det man undrar är ju hur mycket dyrare Sonnenberg kan vara än Lundmark ? Eller vill föreningen helt enkelt inte ha hit Sonnenberg pga att han inte spelat på länge ?
Skarin: Iom Pärssinens planerade frånvaro, som nu blev tidigare än sagt, så får man ju iaf ett litet hopp om att det finns nåt nytt på isen mot Tälje på torsdag.
Skarin: Perfekt med så stark trupp inför dom livsviktiga hemmamatcherna(4) som kommer på detta. Kan man inte få låna lite folk av HV och LHC, deras reserver borde ju kunna gå rätt in i laget.
Hahl Bundy: Jag tycker att du ska ta fasta på den potentiella traditionen istället för att gömma undan den på vinden, vi behöver alla poäng vi kan få! I min bok så får du ta åt dig hela äran för segern varje gång.
mikenomad: Nej alltså jag har ingen aning om det är kuben eller ej. Stjärnorna ligger i perfekt linje för att "the day of the cube" skall infalla men å andra sidan sade tarotkorten att en blek skönhet skulle falla under mitt svärd så jag har faktiskt ingen aning om vad det har för inverkan öht.
Förresten fattar jag inte varför vi kom in på om jag ska på toa under matchen el. inte, när det ijentligen ska handla om att Olle SKA befinna sig i bilen resten av säsongen under matcherna.
Hahl Bundy: Bra citat käre bundy! Idag tippar jag 8 - 2 till värmlänningarna, snälla gud ge oss nåd från tvåsiffrigt och låt oss slippa se skogs indianare i egen zon.
Olle: Ja inte ska jag stå upp för laget eller kanske.....jag vet inte Johnny H sa ju alltid förr: "Att sitta o se på hockey är som att stå o skita. Det blir inget tryck."