Per HApps: tja det, om något, är väl ett bevis på att man behöver ha lite prylar medfödda för att verkligen lyckas i den här sporten. Om BS snarare saknar några prylar eftersom han är närmare ett misslyckande, det låter jag vara osagt.
Trist att vi inte förvaltar ett spelövertag med mål. Trist också att domaren får Sevc krokben att bli en utvisning på Pikken. Vips så har FBK fått sig ett 5-3 läge som man inte alls gjort sig förtjänta av.
Andra perren ser man ju verkligen fram emot. Som Rolfie säger, vi skulle ha behövt något med oss. Bättre kan vi nog inte spela för tillfället, och när vi trots detta har 0 i gjorda mål, så...börjar man vibba ännu en mysribba på Sanny.
Men, va faen. Kom igen nu Timrå, driv ut dämonerna!!1
mikenomad: Jag tycker det varit bättre flyt i de matcher som endast haft en huvuddomare i vinter. Jag tror tyvärr att ES-domarna är för speldumma för att agera i par.
superfalle: Men FBK:s målis är väl även rent statistiskt blande de tre bästa???
I dag har Timrå i alla fall producerat målchanser. Och med alla skador och annat skit, kräver jag bara det och kamp. Tidigare har vi bara åkt runt och fixat typ 2 avslut per match. (överdriver, men typ så)