RocknRolf2: Hagos var ändå en värvning som kändes bra på förhand med tanke på hans spel i SAIK. Men likväl är han också en av lagets största floppar i likhet med Pikkarainen och Pärssinen.
Burkmat: Tror du han stannar då vi åker ur då? . Hagos vet vi ju vad vi får av . En kille som upptar en icke eu plats som jag match efter match undrar om han är med år murley . Fast han har ju lyft in ett par dragare från blå som studsat in så de är väl kanon . Bra förvaltat val
pefr: Ja se där! Har dom haft en halv jävla dag på sig att laga en avgrävd kabel och inte lyckats få ordning på det än? Vad fan får dom betalat för egentligen? En sån här gång kanske det är värt att skippa 12:10, 12:30, 12:45, 13,10, 13:25, 13:30 och 14:10-fikat då? Eller så kan dom ju lära sig att hålla en karta åt rätt håll? Helvetes jävla amatörer.
Lite filosofiskt dravel för den som orkar: Det svåra denna säsong kan bli att motivera göbbarna, om vi nu skulle vara avsågade, dvs 7-8 poäng upp till nästjumbon, inom 3-4 omgångar. Jag vet att jag tar ut lite olyckor i förväg med denna prognos men OM detta scenario inträffar, ska man byta coach redan i höst eller vänta till.. säg en månad innan kvalserien? Fördelen med att byta tidigt är att vem-det-nu-blir har chans att sätta sin prägel under en längre period. Risken att byta för tidigt är att man kan gå miste om eventuell "byta röst i båset effekt" som man ibland kan få på kort sikt.
Torskar FBK ryker deras tränare. Torskar Timrå, då får vi väl höra någon floskel om gruppmys, ANALyser och lägga matcher bakom oss...
Perra är som en Greger utan pålkransfestival.
Jag tror att Perras farfars farfar var brandchef i Sundsvall 1888! Nu vet vi varför hela skiten brann upp!!!
I natt vill jag att Perra tar fram fisken han drog upp i Bergeforsen och tar in back efter back på specialbehandling i ismaskinsgaraget! (Om vi mot förmodan torskar)
Olle: Ja det låter som att det är dags för ett hembesök ;-). Undra om Torparn spelar? Äh jag ser ju snart. Ingen från Timrå ville bli intervjuad i pausen iallafall....
Timrå Icon: Ingen aning jag har inte ens bandbredd för att surfa på swehockey tydligen. Synd, jag hade behövt googla hemadressen till någon av killarna som levererar min internetuppkoppling.
RocknRolf2: vilken dröm, kan inte minnas då Timrå haft fullt manskap nånstans..Nää, vi har inget att göra i ES med det här skitlaget. Vill inte höra ett enda jävla ord mera från Linkhelvete!!! Då åker jag hem till han och slår sönder hans solarium.
superfalle: Det kan det ju faktiskt göra, eftersom samtliga kommer att flyttas ner ett snäpp när Halonen är tillbaka i form. I och med det får vi stabilare backpar överlag.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·